Israel Hayom

משה חוגג: "אני לא מפחד"

בעלי בית"ר ירושלים הגיש תלונה במשטרה נגד ארגון לה פמיליה, אחרי איומים על חייו ועל חיי בני משפחתו ● הפועל ת"א: אוהדים השליכו אבנים על ביתו של איציק ניסנוב

- ליאב נחמני

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, הגיש תלונה במשטרה כנגד ארגון לה פמיליה והעומדים בראשו, זאת בעקבות כתובות הנאצה שרוססו ואיומים על חייו וחיי בני משפחתו. חוגג הודיע כי נוסף על כך יוגשו תביעות אזרחיות בנושא, ואמר: "אני לא מפחד ולא אפחד, אבל לא אעבור לסדר היום על האיומים האלה. איאבק בכל הכוח במי שחושב שאפשר לאיים על אשתי וילדיי".

כזכור, מוקדם יותר השבוע, לאחר שהושלמה עסקת הרכישה של 50 אחוזים מהמועדון על ידי השייח' האמירותי חמד בן חליפה, תקף חוגג ברשתות החברתיות את ארגון לה פמיליה וכתב: "הבורות, האטימות והפחד לוקחים אותם למקומות מצערים. הם מובלים על ידי שנאה שנובעת מבורות ופחד. אם הם רוצים מועדון טהור שמבוסס על גזענות, הם מוזמנים להקים כזה, המועדון שלי יהיה טהור מגזענות".

במסיבת עיתונאים משותפת יחד עם השייח' בן חליפה ובנו מוחמד אמר בעלי בית"ר: "אנחנו לא מפחדים מהגזענים. אנחנו רוצים להפסיק את שטיפת המוח ולהראות להם על ידי דוגמה אישית שמוסלמים ויהודים יכולים לעבוד יחד. אנחנו לא סובלניים לאלימות ולגזענות קיצונית. אפס סובלנות. אנחנו אומרים לצעירים האלה, ולמבוגרים שמנהיגים אותם, שאנחנו ניאבק בהם, ואם צריך - נלך איתם למשטרה ונתבע אותם בבית המשפט. עשינו את זה בשנתיים האחרונות. אני בטוח שנקבל את האתגר הזה וננצח בו". השייח' עצמו הוסיף: "לה פמיליה לא מדאיגה אותי. אלו חבורה של צעירים בני ,18 הם שטופי מוח. אנחנו צריכים להראות להם את הדרך הנאורה".

היום צפוי חוגג להגיע לאימון הקבוצה במתחם האימונים בבית וגן, שם מתוכנן מפגן תמיכה של אוהדי הקבוצה בבעלים ובמהלך השותפות עם בן חליפה. בקבוצה מאושרים לראות את התגובות הטובות סביב העסקה, אבל גם חוששים מתגובת המתנגדים. הבוקר הוציאו במועדון הודעה שבה הזהירו מתפרעים פוטנציאליי­ם, שעלולים להגיע ולהרוס את החגיגה המסתמנת: "אנו מכבדים את כל מי שמגיע לאימון להביע את דעתו בעד או נגד, אבל לא ניתן להפר את החוק ולו לרגע אחד. אנו מזהירים כי תהיה אפס סובלנות בנושא, ומי שיקרא קריאה גזענית יזוהה לאחר מכן וייתבע גם על ידי המועדון".

חצו את הקו אדום

הפועל ת''א נמצאת בתקופה רעה מבחינתה, ואוהדי הקבוצה לקחו את ההפסד שלשום להפועל חיפה (2:0) ואת המצב הקשה של המועדון לאירוע קיצוני. כמה אוהדים הגיעו לאחר ההפסד בסמי עופר לביתו של הבעלים איציק ניסנוב בכפר שמריהו ויידו אבנים, שפגעו בחלונות הבית וניפצו את חלקם.

סביב ביתו של ניסנוב יש מצלמות אבטחה, והאירוע הועבר לטיפול המשטרה, כאשר גם מוקד האבטחה שעובד במקום פועל כדי לזהות את המתפרעים. בקבוצה אישרו את פרטי האירוע.

 ?? צילום: אורן בן חקון ?? אוהדי בית"ר ירושלים בבית וגן. מחאה לצד תמיכה
צילום: אורן בן חקון אוהדי בית"ר ירושלים בבית וגן. מחאה לצד תמיכה
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel