Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שני - 14.12.2020

במהגדי מתלהביםאול­י שבאמתמבניא­תםמענייןהז­וגמצהיריםא­תכם,שלכם, שוםאבל שאתםדברלא בפועלמרגיש­יםיוכלהמצב טובלעצורשו­נה.בשל אם בעדכם.העובדהתתכו­ונו שאחרים לטפל

דליאיזון אתם נפשיחיונית­מצליחיםמאו­דלהפתיעבימ­ים אלה. אפילואת קשהלכםהקרו­ביםלהתייחס­לכם ביותר. ברצינותשמי­רהלאפשרות על שמישהו שחשוב לכם עלול לעזוב. יש לכם אפשרות לשפר את המצב.

דגים להקפידעל אתםלוחותמנ­סים זמניםלשנות­קבועים.הרגליםבעיו­תשעיכבוכספ­יות אתכםצצות בעבר.ואתם טיפ: מוצאיםחשוב את עצמכם מלאי חששות מפני הבאות. הפתרון יגיע מכיוון לא צפוי.

טלה שמרו על דיסקרטיות. אתם מדברים יותר מדי ומעבירים מידע לאנשים ללא הבחנה, מה שפוגע ביכולת שלכם ליצור שותפויות עסקיות. בתחום האהבה אתם יכולים לעשות צעד קדימה.

שור אתם מלאים ברגשות הכרת תודה כלפי אדם שעזר לכם, אך במקביל יש לכם תחושות של תסכול בתחום האישי. קשה לכם לקבל תכתיבים, במיוחד אם מדובר בגבולות שאנשים אחרים מציבים לכם.

תאומים להיות שבויים בתוך חלום, זו החוויה שעוברת עליכם היום. אתם מפנטזים על דברים שלא קורים במציאות. הצרכים שלכם משתנים ואיתם תפיסת העולם. דרוש מאמץ כדי להתאים את עצמכם לנסיבות החדשות.

סרטן אתם מצליחים לשרוד יום עמוס. את שעות אחר הצהריים והערב מומלץ לבלות בפעילות מרגיעה ויצירתית. אדם בעל השפעה הנמצא במקום מרוחק למדי, עשוי לעזור לכם לקדם את האינטרסים שלכם בקצב מהיר יותר.

אריה אתם נרתמים לפרויקט מיוחד. התפתחויות בתחום הרומנטי גורמות לכם לבלבול רגשי. בערב יתאפשר חידוש קשרים ישנים, מה שיגרום לכם להתרגשות רבה, וזאת למרות מידה מסוימת של מתח במשפחה.

בתולה אתם עסוקים מאוד ונדמה לכם שאתם מתקדמים אך הדבר אינו כך בהכרח. צפויים רגשי אשמה בעקבות סוד שאתם שומרים. נסו לשלוט ברגש. אתם נוהגים כאילו מישהו עומד מעליכם עם שוט ואין לכם אפשרות לעצור.

מאזניים הקלה רבה מורגשת במצב הרוח הכבד שחוויתם אתמול. יש לכם לא מעט משימות להגשים היום והזדמנות להשפיע. החלטות קשות עומדות בפניכם, חשוב שתסיקו מסקנות מהניסיונות שחוויתם בזמן האחרון.

עקרב יש לכם צורך עז בגירויים אינטלקטואל­יים. אתם רוצים מאוד להירשם ללימודים ומקבלים השראה מחברים קרובים. חלק מהרעיונות החדשים שיש לכם בתחום העיסוק שלכם, ניתן ליישום.

קשת בני משפחה מנסים להשפיע עליכם. חשוב שתבהירו לכל הנוגעים בדבר שיש לכם דעות נחרצות. דווקא כאשר כל מה שהצהרתם שאתם רוצים עומד להתגשם, אתם נרתעים. קצת קשה להבין אתכם בימים אלה.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel