Israel Hayom

ניצחו גם את סילבספור

הפועל חיפה הובילה בבלומפילד 0:2 ו ,2:3 אבל בסופו של דבר הפסידה 4:3 למכבי ת"א מפנדל בתוספת הזמן ● צמד של וארן משני בישולים של סלליך סידר להפועל ב"ש 1:2 על עירוני ק"ש

- שי ארצי וליאב נחמני

יותר מזל משכל. אנחנו רק בדצ מבר אבל כבר עכשיו ניתן לקבוע - הגנת הברזל של מכבי ת"א, שהיתה בשנה שעברה חומה נצורה, נראית העונה כמו גבינת צהובה מלאת חורים. בשבוע שעבר אשדוד חגגה עליה עם שלושה שערים ואתמול הגיע תורה של הפועל חיפה לתת שלישייה משלה, רק שלמזלם של הצהובים הם הצליחו לנצח .3:4

עוד נחזור להגנה המזעזעת של מכבי, אבל המשחק בבלומפילד היה משוגע. מה לא היה בו? קורות, פנדל, פנדל שמ בוטל בגלל ה VAR ובצדק, עשרות מצבים, קצב מהיר, מהפך, או אם תרצו כדורגל שכונתי והכי לא טקטי שיש. אפילו הכרוז שי סידי צרח ליציעים הריקים: "מה שקורה פה זה לא יאומן".

הניצחון הזה הראה הכל על הקבוצה של גיורגוס דוניס. קבוצה שמפוצצת בכישרון מצד אחד, אבל צריכה מצ בים על גבי מצבים כדי להבקיע. קבוצה שההגנה שלה לא מסוגלת להתמודד עם שום יריבה בליגת העל, ולראייה כל התקפה של חיפה אתמול כמעט הס תיימה בשער. קבוצה שגם המאמן שלה עושה טעויות כמו להרכיב את שחר פיבן, שלא שיחק תקופה כל כך ארוכה, בעמדה שזרה לו כמו עמדת המגן ימני.

דוניס חייב למנף את הניצחון הזה ולהחדיר בשחקניו ביטחון שהם שווים הרבה יותר ממה שהם סיפקו עד כה בליגה, במיוחד בחלק ההתקפי. ראינו מה יונתן כהן )צמד( ופשיץ' מסוגלים לתת, אבל אם היווני לא יצליח לשנות משהו דרסטי ביכולת של ההגנה שלו לפני ינואר, אליפות נוספת יכולה להיות בגדר חלום באספמיה עבור הצהובים.

חיים סילבס כבר ראה את הקבוצה שלו מנצחת את האלופה ואולי מערערת את מעמדו של דוניס, אבל כמה דקות של עייפות ופנדל מפוקפק עמוק בתוס פת הזמן הכריעו את ההתמודדות, והפ עם הקבוצה שלו תסתפק רק במחמאות.

הצבע חזר ללחיים. הפועל ב"ש בלי ז'וסואה ואלטון אקולטסה מזכירה טל וויזיה שחור לבן. כולם נראים אותו הדבר, אין כמעט הבדל וזה בטח לא מרגש אף אחד. ואילו איתם, הצבע חזר אפילו ללחיים של המאמן יוסי אבוק סיס. ז'וסואה לא כבש או בישל בניצחון על עירוני ק"ש, כנ"ל אקולטסה, אבל משהו בשניים האלה משנה את התמונה כולה בקבוצה שלהם.

כל זה לא מוריד כהוא זה מגיבורי הניצחון - הקשר סינטאיו סלליך, שבי של פעמיים, ואנתוני וארן, שכבש צמד לרשת של ברטקוס. לוסיו רק צימק במ חצית השנייה.

הקבוצה של קובי רפואה לא הפסידה מאוגוסט, ואז בתוך שבוע זה קרה לה פעמיים. רפואה יכול להיות מעודד מכך שק"ש נראית כמו קבוצה ולא רחוק היה שהיא תצא עם נקודות ממשחק החוץ מול מחזיקת הגביע. אם שופטי המסך היו מתעמקים יותר בתפיסה ברחבה של רועי קהת, יכול להיות שהצפוניים היו זוכים גם לפנדל, אבל זה לא קרה.

 ??  ?? כהן חוגג את שער הניצחון
כהן חוגג את שער הניצחון
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel