Israel Hayom

סיפור הפרברים

קריסטל פאלאס 1:1) מול טוטנהאם( ופולהאם 1:1) עם ליברפול( שמרו על סטטוס קוו בצמרת הפרמייר ליג

- דור הופמן

טוטנהאם וליברפול יגיעו למ פגש ביניהן ביום רביעי כשהן צמודות בפסגה, אחרי שאתמול שתיהן איבדו נקודות וסיימו ב .1:1

טוטנהאם עלתה ראשונה למש חק מול קריסטל פאלאס, שעמד בסימן שני השוערים. בצד של פאלאס היה זה ויסנטה גוואייטה, שאמנם טעה בגדול בשער היתרון של הארי קיין )התשיעי שלו העונה(, אבל סיפק במהלך המשחק כמה הדיפות נהדרות, כולל אחת מופלאה שמנעה מאריק דייר שער ניצחון בתוספת הזמן.

בצד השני היה זה הוגו לוריס, שגם כן הדף כמה ניסיונות של המארחים, אבל טעה בשער השוויון של ג'פרי שלופ בדקה ה .81 "יש לי את השוער הטוב בליגה", הכריז בסיום מאמנו ז'וזה מו ריניו, "ואין שום סיכוי שאבוא בטענות לשוער הטוב בליגה". ליברפול עלתה למשחק החוץ מול פולהאם בידיעה שניצחון ישלח אותה לפסגה רגע לפני משחק העונה, אלא שלקבוצה של סקוט פא רקר היו תוכניות משלה. בלי דיוגו ז'וטה שהצטרף לרשי מת הפצועים, האלופה היתה פסיבית מאוד במחצית הראשו נה, ורק בזכות אליסון שחזר אל בין הקורות ספגה רק פעם אחת מרגליו של הג'מייקני בובי דקורדובה ריד. במחצית התברר שגם ג'ואל מאטיפ התווסף לחבורת הפצועים, ודווקא החי לוף הכפוי ששלח את טקומי מינמינו למגרש העיר את הקבוצה של יורגן

קלופ. אחרי כמה הזדמנויות שנעצרו אצל השוער אלפונס אראולה, היה זה מוחמד סלאח שכבש מהנקודה הלבנה והשווה ל .1:1 מתחת לשתי המולי כות נמצאת אחת מהפתעות העונה, סאות'המפטון. מול שפילד יונייטד החלשה, שטרם ניצחה העונה ואספה רק נקודה אחת, הקדושים לא התקשו להשלים ניצחון 0:3 שהכניס אותם לר ביעייה הראשונה בפרמייר ליג.

איטליה. כל משחקי אתמול בסריה אה הסתיימו בניצחונות של הקבוצות הגדולות. יובנטוס התקשתה מעט מול גנואה, אבל שערים של פאולו דיבאלה

וצמד של כריסטיאנו רונאלדו )שניהם בפנדל( העניקו לה 1:3 במשחקו ה 100 של הפורטוגלי במדי הגברת הזקנה. האלופה נותרה במקום הרביעי ובמרחק נקודה מהשנייה אינטר, שעם שערים של ניקו בארלה, דנילו דאמברוסיו ורומולו לוקאקו ב 13 הדקות האחרונות חזרה מפיגור לניצחון 1:3 על קליארי.

במקום השלישי נמצאת נאפולי, שגם היא חזרה מפיגור לניצחון 1:2 על סמפדוריה. הירבינג לוסאנו, שנ כנס במחצית, כבש ובישל.

עוד אתמול: בולוניה - רומא ;5:1 אטאלנטה - פיורנטינה .0:3

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel