Israel Hayom

חלמו על זלאטן, "יסתפקו" במנור

מראדונה, מסי וכריסטיאנו בהרכב ה"דרים־טים" הגרלת שלב 32 הגדולות של הליגה האירופית זימנה למכבי ת"א צמד משחקים קשה מול אלופת אוקראינה שחטאר דונייצק וכוכבה הישראלי מנור סולומון ● דוניס: "זה טוב עבורנו שהם יגיעו אחרי פגרה בת חודשיים, אבל מדובר בקבוצה טובה ומנו

- דור הופמן שי ארצי ודור הופמן

בכל שנה מעניק מגזין "פראנס פוטבול" את פרס כדור הזהב, אך בעקבות הקורונה הוחלט במגזין הצרפתי שלא להעניק את הפרס.

עם זאת, המגזין פרסם אתמול את תוצאות ההצבעה של 140 עיתונאים מרחבי העולם שבחרו את הרכב ה"דריםרטים" של כדור הזהב ובו 11 הכדורגלנים הטובים ביותר לפי עמדותיהם במגרש.

שוער: לב יאשין; הגנה: קאפו, פרנץ בקנבאואר, פאולו מאלדיני; קישור: פלה, דייגו ארמנדו מראר דונה, לותר מתיאוס, צ'אבי הרר ננדס; התקפה: לאו מסי, רונאלדו (הברזילאי), כריסטיאנו רונאלדו. רוב שחקני מכבי ת"א פנטזו על הגרלה מול מנצ'סטר יונייטד של קבאני, רשפורד ופוגבה או על מפגש מול מילאן עם הסופרסטאר הבלתי נגמר זלאטן איברהימובי­ץ', אבל בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית האלופה הישראלית תסתפק במפגש מול כוכב שהם מכירים מצוין, מנור סולומון, שיגיע לארץ ב־81 בפברואר עם קבוצתו שחטאר דונייצק.

בשורות הצהובים יודעים שיכול להיות מצב שבו בעוד חודשיים שחר טאר תהיה פחות מאיימת מזו שניצר חה פעמיים את ריאל מדריד, ולא רק מכיוון שהיא תהיה בפגרה, אלא מפני שייתכן שחלק מכוכביה יימכרו לקר בוצות אחרות. באותה נשימה יודעים בקריית שלום שלהעפיל לשמינית הגמר זו משימה כמעט בלתי אפשר רית. "בעונה שעברה שחטאר הגיעה לחצי גמר הליגה האירופית. אם נפר תיע באחד המשחקים מולה - זה יהיה הישג אדיר", אמרו במועדון.

המאמן גיורגוס דוניס התייחס להגר רלה: "קשה לומר שיש דבר כזה הגרלה נוחה בשלב הזה של הליגה האירופית. שחטאר קבוצה מעולה שהציגה יכור לת נהדרת במשחקים מול ריאל מדר ריד ואינטר בליגת האלופות. יש להם שחקנים מעולים, ומנור סולומון הוא אחד מהם. יש להם קבוצה שבשנים האחרונות השתתפה על בסיס קבוע במפעלים האירופיים. אני חושב שזה טוב עבורנו שהם יגיעו אחרי פגרה בת

חודשיים, אבל מדובר בקבוצה מספיק מנוסה וטובה. עבורנו מדובר בניסיון חשוב מאוד, וגם חשוב לנו לייצג את מכבי כמו שצריך. נעשה הכל כדי לער שות את זה כמו שצריך".

עד המשחקים בחודש פברואר יש עוד הרבה זמן, ובשלב זה צריכים במר כבי למצוא פתרונות לחוליית ההגר

 ?? צילום: אלן שיבר ?? דוניס. "אם נפתיע באחד המשחקים - זה יהיה הישג אדיר"
צילום: אלן שיבר דוניס. "אם נפתיע באחד המשחקים - זה יהיה הישג אדיר"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel