Israel Hayom

"הכדורגל הוא שגריר של שלום, איחוד וקדמה"

- היסטוריה בדובאי: הסכם שת"פ בין ישראל ואיחוד האמירויות ליאב נחמני

ההתאחדות לכדורגל הישראלית ומקבילתה מאיחוד האמירויות חתמו אתמול על מזכר הבנות בנוגע להסכם שיתוף פעולה. בטקס המרגש השתתפו נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו, נשיא התאחדות של איחוד האמירויות שייח' ראשיד בין חאמד אלרנועימי, יו"ר ההתאחדות הישראלית אורן חסון והמנכ"ל רתם קמר.

שיתוף הפעולה בין ההתאחדויות יכלול תחומים רבים, ובהם פיתוח תשתיות, טכנולוגיה, אחריות חברר תית, שיפוט, קיום משחקי אימון וטור רנירים בגילים השונים. הצדדים סיר כמו על הקמת קבוצות עבודה לקידום פרויקטים עתידיים. בזמן הקרוב, ככל הנראה בקיץ ,2021 יתואם משחק ראווה בין הנבחרות הבוגרות של המדינות.

"אני שמח לפגוש אתכם פנים", אמר שייח' ראשיד בין חאמד אלרנור עימי, "זה כבוד עבורנו לארח אתכם כאן לרגל החתימה על ההסכם, זה ציון דרך משמעותי עבור כולנו. הכדורגל הוא שגריר של שלום, איחוד וקדמה. אנחנו משלבים ידיים עם ההתאחדות הישראלית לטובת כלל האזרחים בשתי המדינות ולמען עתיד מבטיח".

"בכדורגל ייתכנו שלוש תוצאות: שוויון, ניצחון או הפסד", אמר יו"ר ההתאחדות חסון, "הרגעים שאנחנו חווים כאן כעת מלמדים כי ייתכנו גם מקרים שבהם כולם מנצחים. נבחרות הכדורגל של ישראל מורכבות מהפסיר פס האנושי הקסום שמרכיב את מדינר תי. באותו חדר הלבשה תמצאו שחקנים יהודים, צ'רקסים ומוסלמים שיודעים כי בכוחם לאחד מדינה שלמה.

"יש לנו הרבה ללמוד מכם, הרבה לתרום לכם, הרבה חומות להפיל יחד והרבה יעדים לכבוש", הוסיף חסון, "משחקי ידידות בין נבחרות הלאום שלנו הם גולת הכותרת. נוכיח שחר לומות מתגשמים. אמן, אינשאללה".

"אני נרגש להיות חלק מאירוע היסטורי", אמר נשיא פיפ"א אינר פנטינו, "זהו יום היסטורי לכדורגל ולחברה - המעבר מהסכמים לעובר דות, מדיבורים למעשים. אתם אלה שהופכים את החלום למציאות. הייתי בבית הלבן כששתי המדינות חתמו על ההסכם ביניהן, וגם שם היתה זאת תחושה היסטורית".

 ??  ?? מעמד החתימה, אתמול
מעמד החתימה, אתמול

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel