Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

חמישי - 17.12.2020

גדי

במהלך היום אתם צפויים להיות מעורבים במריבה עם מישהו מבני המשפחה, אולם למרות החריפות והלחץ, העניין עובר כמו סערה ונגמר בבת אחת. גלו יותר גמישות וחמלה, זה ישפר את המצב למרות הבעייתיות.

דלי

בעבודה יש עומס ואתם מרשים לאחרים ללחוץ עליכם ללא סיבה. התנהגות פזיזה אינה פתרון נאות. אסרטיביות - כן. התחום החברתי פורח. אתם מוזמנים כבר היום לכמה מקומות שבהם יתקיימו אירועים חברתיים.

דגים

מישהו מנסה להרשים אתכם. מייד לאחר שתיזכרו במעלליו, צפויה לו דחייה מצידכם. אדם בעל השפעה רומז על כוונותיו לגביכם. ראו בזה מחמאה, אך אל תסכימו להשקיע, בעוד הוא עצמו אינו מתחייב לתמורה.

טלה

קצב החיים מהיר מדי עבורכם ועלול לגרום לחולשה. קשה לכם לעמוד בכל הדרישות, בייחוד הבלתי צפויות. אם תבקשו עזרה - תקבלו. חבר בעבודה ישתף אתכם בסוד. זאת יכולה להיות התחלה של שיתוף פעולה.

שור

היום מתחשק לכם לברוח מהמצב שבו אתם נמצאים. קצרו את יום העבודה או הבטיחו שיש לכם תוכנית מייד אחרי שתסיימו. כדי להגשים את חזונכם האישי אתם זקוקים למרחבים, הרבה יותר מאנשים אחרים.

תאומים

יום מצוין. אנרגיה של אהבה מאפשרת חיבור לאנשים שלא הייתם מעזים לחשוב עליהם כפוטנציאל. צפוי רומן שיתחיל באיטיות ויתפתח מאוחר יותר. יש מי שמעריך את כושר הביטוי ואת חוש ההומור שלכם.

סרטן

בזוגיות חלה התקרבות. בטאו את הרגשות בדרכים מילוליות ואחרות. יש לכם חשק לפנק ולהתפנק, לכו על זה. פגישה עסקית מניבה תוצאות טובות. זכרו לחתום על הסכמים בכתב לפני שתתחילו לפעול.

אריה

הגיע הזמן לרדת לקרקע ולהתחבר למציאות. ברור שגם לכם יש לא מעט בעיות והעניין הזה של למצוא תירוצים דמיוניים פשוט לא יעזור, בטח לא לאורך זמן. היקום קורא לכם לוותר ליריביכם ולא לדחוק אותם לקיר.

בתולה

אנרגיה נפלאה זורמת אליכם. אתם משנים גישה ונוהגים בצורה שונה מהרגיל. התוצאות החיוביות שמגיעות מהסביבה, מפתיעות גם אתכם בעוצמתן וגורמות לכם להרגיש טוב. גם ברומנטיקה צפויה תזוזה משמעותית.

מאזניים

הרקיע משגר אליכם אנרגיה בעלת אופי מקורי, יוצא דופן וייחודי. המשיכו לפתח מודעות ותובנות, ורק אז תוכלו לפעול בכיוון הנכון לכם. שיפור צפוי לאחר שתגלו בשלות אמיתית ותעזו לסכן את מה שבטוח.

עקרב

אתם מנצלים הפסקה בלוח זמנים עמוס. חופשה היא הדבר הכי טוב שאתם יכולים להעניק לעצמכם בסוף שבוע זה. אל תהססו לקבוע כמה מפגשים קצרים. שמרו על גיוון ואל תתמקמו במקום אחד לאורך זמן.

קשת

לא יזיק לכם להאט את הקצב מעט. גלו משנה זהירות ואל תיתנו לאירועים חסרי חשיבות להסיח את דעתכם. מישהו במזל דגים חש מועקה, ולמרות כל ניסיונותיכ­ם אתם לא מצליחים לעזור יותר מדי. טיפ: שחררו.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel