Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

ראשון - 20.12.2020

גדי

אם עניינים כלכליים מטרידים אתכם וקשה לכם להתמודד עם המצב המתמשך, חפשו פתרון יצירתי ואל תטילו את האחריות על הסובבים אתכם. בתחום החברתי אתם נהנים מפופולריות רבה.

דלי

כל מה שקורה הוא לטובתכם. קשה לכם להפנים את התפיסה הזו, כי אתם נתקלים בקשיים וגם קצב הדברים לא עומד בקריטריוני­ם שלכם. החלטות שיתקבלו "על רגל אחת" תתבררנה כמוצלחות יותר מאלו השקולות.

דגים

התרחקו מאנשים בעלי אנרגיות שליליות. מישהו יגלה לכם משהו שמזמן רציתם לדעת. בתחום הביתי יש מתח מסוים שדורש טיפול. כוכב נפטון מעודד אתכם לפרסם שירים, קטעי כתיבה וזיכרונות.

טלה

האמונה בכוחותיכם הפנימיים מתחזקת בשל פידבקים חיוביים בעבודה. שינוי דפוסי החשיבה שלכם הכרחי כדי שתוכלו להמשיך בדרך שהצבתם לעצמכם. בתחום הביתי יש לדאוג לחלוקת מטלות ולהגדרת תפקידים.

שור

צפוי שיפור בתחום העבודה. פניות של גורמים חיצוניים מאפשרות לכם לראות עד כמה הדרך פתוחה. יש בפניכם אפשרויות רבות, וחשוב להיות ממוקדים. אל תנסו להיות מתוחכמים, בסופו של דבר אתם עלולים להפסיד.

תאומים

המצב הרגשי מושפע יותר מדי מגורמים חיצוניים. יש ליישם ולהפנים את חשיבות המושגים "אהבה עצמית" ו"טיפוח האגו". אתם מחוזרים ונראים נפלא, אך המכשול העיקרי הוא הרצון שלכם לקבל את הבלתי מושג.

סרטן

יום שמתחיל ברגל ימין. ההרגשה הכללית טובה, ואתם מצליחים לבצע מטלות ביעילות ובמרץ. בתחום הרומנטי צפויה הפתעה. רושם שיש לכם לגבי מישהו שאתם מכירים זה זמן מה, ישתנה לטובה. שווה בדיקה.

אריה

למרות העייפות הנפשית המתמשכת, האופטימיות מנצחת ואתם נחושים לשפר את המצב הנתון. ההשפעה על חיי היומיום עדיין אינה ניכרת, אבל שינויים יחולו בקרוב. אתם מצליחים להתמודד עם לחצים כספיים.

בתולה

אתם מתנהגים בצורה ילדותית. עליכם להחליט מה הכיוון שלכם. גל של התחדשות יעודד אתכם לוותר על קשרים שמיצו את עצמם. באותה הזדמנות כדאי גם להיפטר מחפצים המעוררים זיכרונות לא נעימים.

מאזניים

יום טוב מאוד. הצורך שלכם בתשומת לב ובמסגרת משפחתית בא על סיפוקו. אתם מוקפים אהבה ומקבלים פידבקים מבני המשפחה. צפויה פריחה גם בתחום החברתי. צפו להרבה שיחות טלפון.

עקרב

בדרך כלל אתם אנשים מעשיים מאוד שלא מתקשים להתמודד עם המציאות, והיום באופן מיוחד הכישורים שלכם בתחום זה יבואו לידי ביטוי. הגיע הזמן לקבל החלטה קשה ולהכריע בנושא חשוב.

קשת

תוכניות מקוריות שתכננתם ליום זה משתבשות לחלוטין. אפשרות חדשה ומפתיעה שעולה על הפרק, כאילו משום מקום, מתקבלת בהתלהבות על ידי כולם. זה משפיע עליכם ואתם נסחפים לכיוון לא שגרתי ומלהיב.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel