Israel Hayom

"אני מאמין שנצא מזה"

מאמן נועלת הטבלה הפועל ת"א אופטימי לקראת המשחק הערב נגד הפועל ב"ש, שבו חייבת קבוצתו למצוא את הרשת אחרי 571 דקות ● ויטור וקבהא ייעדרו אצל האורחת

- שי ארצי וליאב נחמני

האם נועלת הטבלה הפועל ת"א תצליח לקטוע את רצף ששת המשחקים ללא ניצחון נגד הפועל ב"ש? האדומים מקווים מאוד שכך יהיה הערב (20:15) והם אכן ירשמו את הניצחון השני שלהם העונה. כדי שזה יקרה, עליהם לשים סוף סוף כדור ברשת, אחרי 571 דקות של בצורת.

"אנחנו מוכנים למשחק ומחכים ומ צפים לניצחון הראשון זה זמן רב", אמר המאמן ניר קלינגר, "אני בטוח שהש חקנים יודעים ומבינים כמה זה חשוב לקהל ולכל המועדון להתאושש ולצאת מהבור שאנחנו נמצאים בו. אני מאמין שגם נעשה את זה".

קלינגר, לפחות על פי התרגול באימון המסכם, ימשיך לתת את הק רדיט להרכב ששיחק בשבוע שעבר נגד מכבי חיפה והציג יכולת טובה. המשמ עות היא שסיאנדה קולו ימשיך לשחק בעמדת הבלם לצד איאד אבו עביד, בעוד בהתקפה יפתחו רועי זיקרי, אושר דוידה ועומרי אלטמן.

בתוך כך, הקשר גידי קאניוק, שהיה אחד המועמדים להגיע בחלון ההעברות של ינואר ואף היו בעבר כמה ניסיונות לצרפו ללא הצלחה, לא יגיע לקבוצה לאחר ששוחרר מבוריראם יונייטד התאילנדית וסיכם עקרונית בנקון רצ'סימה.

היריבה הפועל ב"ש מתקשה באופן מסורתי במשחקי החוץ שלה מול הפועל ת''א. היא הפסידה 1:0 בכל שלושת המפגשים האחרונים ששיחקה מולה בחוץ. לגבי ההרכב הערב מתלבש המאמן יוסי אבו קסיס בנוגע למ רכז ההגנה שלו, שיחסר את מיגל ויטור ומרואן קבהא הפצועים. הקשר מריאנו בריירו תורגל בעמדת הבלם לצד לואי טאהא ושיר צדק לסירוגין. בהתקפה יפתחו ז'וסואה, אנתוני וארן ואלטון אקולטסה. "כדי לנצח צריך קודם כל לשפר את ההגנה", הבהיר המאמן לשחקניו.

ק"ש מחכה לסכנין

במשחק נוסף שייערך הערב (19:00) במסגרת המחזור ה 11 בליגת העל תארח עירוני ק"ש את בני סכנין.

המארחת תגיע אחרי שני הפסדים רצופים - הראשונים שלה העונה. "אנחנו חייבים לעצור את הרצף השלילי ולהח זיר את הביטחון לקבוצה. לא שיחקנו רע גם כשהפסדנו", אמרו במועדון.

בסכנין נרגעו כשבירם כיאל ערך אימון מלא וצפוי לפתוח. בהתקפה מתל בט ניסו אביטן בין האסלביינק לברשצקי.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? אלטמן
צילום: אלן שיבר אלטמן
 ??  ?? ליגת העל, מחזור 11 הפועל ת"א הפועל ב"ש 20:15
ספורט 1
ליגת העל, מחזור 11 הפועל ת"א הפועל ב"ש 20:15 ספורט 1
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel