Israel Hayom

עידן נחמיאס מועמד לבית"ר ירושלים

בבית וגן מתכוננים לינואר: מלבד עומר אצילי, שהוצב בראש סדר העדיפויות של דראפיץ' וברדה, גם שמו של בלם ק"ש עלה על השולחן ● נבחרת ישראל: מאמן ימונה כבר השבוע?

- שי ארצי וליאב נחמני

מלבד הרצון של בית"ר ירוש לים לצרף בחלון ההעברות של ינואר את הקשר עומר אצילי, שכידוע הוצב בראש סדר העדיפויות, הצהובים שחורים מעוניינים להתחזק בעמדות נוספות, ול"ישראל היום" נודע כי שמו של עידן נחמיאס, בלמה של עירוני ק"ש, עלה כמועמד.

נחמיאס בן ה 23 יסיים את חוזהו בקיץ, ולמעשה מתחילת חודש ינואר הוא רשאי לנהל משא ומתן מול כל קבוצה בנוגע לעונה הבאה. הירושל מים יודעים שק"ש אולי תעדיף להגיע להבנות בנוגע למכירתו כבר עתה, ולא, היא לא תרוויח עליו כסף בקיץ למעט דמי השבחה.

בחודש אוקטובר רשם נחמיאס את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת יש ראל והוא נחשב לאחד הבלמים המ בטיחים בליגת העל, כאשר גם מכבי ת"א כבר גיששה לגביו. אגב, אם בבית"ר יצליחו להגיע בקרוב להסדר על התרת חוזהו של דיוגו ורדאסקה, לא מן הנמנע שגם אופציה של בלם זר תהיה על הפרק.

בתוך כך, בית"ר ירושלים תקיים היום את האימון המסכם שלה לק ראת המפגש עם מכבי ת"א מחר, ונ ראה שהחלוץ גלאופילו האסלביינק, שכבש במשחק הקודם, ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב מהמאמנים סלו בודן דראפיץ' ושי ברדה.

אורן חסון מזיז עניינים

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, מעוניין להכריז בשבוע הקרוב על מינוי מאמן לנבחרת ישראל. כרגע המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר זוכה לעדיפות מצד חסון וגם בקרב חברי ועדת האיתור.

עם זאת, התוכנית היא למנות גם מנהל טכני במקומו של האוסטרי. "קשה להחזיר את וילי לעמדת המ נהל הטכני, אבל מצד שני, מי יהיה זה שיעבוד מעליו?", אמר גורם בה תאחדות, "רוטנשטיינר נחשב כיום לאיש הדומיננטי ביותר בנבחרת, גם בקרב השחקנים".

יש לציין כי בתקופה האחרונה, שבה יש חוסר ודאות בנוגע לעמדת המאמן, רוטנשטיינר משדר עסקים כרגיל. הוא נמצא בקשר רציף עם שחקנים בנבחרת ועוקב אחר מצבם בקבוצות, ממש כאילו הוא ממשיך לכאורה בתפקיד. "השחק

נים אוהבים אותו ורוצים שימשיך", אמר שחקן בכיר בנבחרת, שסיכם: "השחקנים העבירו מסר למי שצריך בעניין הזה. אף אחד לא רוצה חלילה רע, אלא רק טוב, עבור הנבחרת, וכנראה שמקבלי ההחל טות רואים את הדברים כמונו".

 ?? צילום: סוכנות ג'יני/אנצו ג'וש ?? נחמיאס. בקיץ יסיים חוזה בצפון
צילום: סוכנות ג'יני/אנצו ג'וש נחמיאס. בקיץ יסיים חוזה בצפון

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel