Israel Hayom

חליתם? מה שמגיע, בלי להגיע.

-

העסק המשפחתי של לינור סביניק.

בתעודת הזהות של לינור סביניק עם כניסתה לבית "האח הגדול", היא הוצגה כבעלת עסק לתוספי תזונה, אבל חיטוט קטן בעברה מגלה שהתמונה המלאה מורכבת הרבה יותר, ואולי אפילו פלילית. בכתבת תחקיר ששודרה לפני שנתיים בתוכנית במהדורה המרכזית של חדשות 10 התמקדו במוצר "נטור דיאט", מוצר טבעי שגורם להרזיה, לכאורה. במסגרת התחקיר בדקו מומחים ונציגי משרד הבריאות את המוצר, שלדבריהם, ובניגוד

גמור להצהרות בעלי העסק כמובן, אינו מכיל שום חומר מיוחד הגורם להרזיה. המומחים אף העלו חשד לעבירה פלילית. במרכז התחקיר עמדה משפחת סביניק, בעלי העסק שמוכר את המוצר הבעייתי, ובהם אב המשפחה, אחיה של לינור וכמובן לינור עצמה, נוסף על מי שהיה באותם הימים בן זוגה. במסגרת התחקיר ניסתה הכתבת להשיג את בני המשפחה במשך שבועות, כדי להתעמת איתם על "דיאטת הסלב", כפי שכונתה שם, ורק לאחר שעברה בכמה מוקדים ברחבי הארץ הצליחה לשוחח איתם. לא בוחלים בשום אמצעי כדי להוציא מכם כסף", הסיקה הכתבת בכתבה בנוגע לעסק המפוקפק. כפי שנאמר בתעודת הזהות שלה, נראה שלינור עדיין בתחום, מה שייתכן שהופך את הסוגיה לבעייתית עוד יותר. מפעילי עמוד האינסטגרם שלה ענו בשמה לשאלה בדבר עיסוקה כך: "יש לה עסק לתוספי תזונה להרזיה. כשהיא תצא היא תספר לכם בדיוק איך עושים את זה, אבל זה גורם לשינוי מטורף, אז תתכוננו". עו"ד אריאל דובינסקי מוסר בשם המשפחה: ״מדובר בפרשה ישנה, שבמסגרתה משרד הבריאות טפל האשמות שווא על פעילות עסקית של חברה בבעלות אביה של לינור. לינור לא היתה מעורבת בפעילות החברה, לא ננקטו נגדה כל צעדים משפטיים ולא דבק בה רבב״.

איזה סמי, סמי שלנו?

כמעט לא זיהינו את כוכב הניינטיז

סמי הורי, כשפגשנו אותו בשדרות רוטשילד בתל אביב.

מץ בבידוד. מגישת תוכנית הבוקר של רשת, טלי מץ, נכנסה לבידוד, ואת מקומה היום תתפוס סתיו שפיר.

ניר נאמן חוזרת למסך.

אחרי חודשיים של חופשת מחלה, הכתבת והמגישה של חדשות ,13

נגה ניר נאמן תחזור היום למסך.

פרידר מאורסת. תגידו מזל

טוב לדנה פרידר ולבן זוגה אריאל פרדו, שהתארסו. כזכור, פרידר היתה נשואה לדין שטרן והשניים התגרשו באוגוסט .2019 בסוף

השבוע היא קיבלה הצעת נישואים בחופשה בסיישל ובקרוב היא צפויה להתחתן בפעם השנייה.

מחפשים משתתפים לכניסה השנייה.

בהפקת ״האח הגדול״ מלהקים משתתפים לכניסה שנייה ומי שכבר קיבלה הצעה היא הדר חיון, ארוסתו לשעבר של איתי לוי, שנאלצה לסרב בנימוס. חיון מסרה בתגובה: ״נאלצתי לוותר כי התחייבתי לפרויקטים מקצועיים שכרגע אני מנועה מלפרט לגביהם. אבל אמשיך לצפות וליהנות״. מהפקת התוכנית נמסר : "דיירי הכניסה השנייה ייחשפו בהמשך העונה של 'האח הגדול'".

 ?? צילום: ניר פקין ?? סמי הורי
צילום: ניר פקין סמי הורי
 ?? צילום: מיכה לובטון ?? לינור סביניק
צילום: מיכה לובטון לינור סביניק
 ?? צילום: אינסטגרם ?? אריאל פרדו ודנה פרידר
צילום: אינסטגרם אריאל פרדו ודנה פרידר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel