Israel Hayom

שלח על גיוס ח"כים מכחול לבן: "הם יודעים את המספר שלי"

הח"כ הודיע על פרישה מיש עתיד והקמת מפלגה ● "מי שמתיימר לחדש את המרכז שמאל - שיחבור אלי" ● העביר גם מסר מפייס לחרדים: "תמו ימי הפסילה של ציבורים שלמים"

- דניאל רוט אבנרי

ח"כ עפר שלח עזב אתמול רשמית את יש עתיד, שהיה ממייסדיה, ומקים מפלגה חדשה. שלח קיים אתמול מסיבת עיתונאים מיוחדת ובה מסר הצהרה בנושא, לצד יו"ר ארגון העצמאים רועי כהן, שחבר אליו.

ל"ישראל היום" נודע כי ראשי ארגונים נוספים צפויים להצטרף למפלגתו של שלח, שעתידה להיות מפלגה שתחרוט על דגלה נושאי כלכלה וחברה. כמו כן, בשיחה עם "ישראל היום" לא שלל שלח הצ טרפות של חברי כנסת מכחול לבן ואמר "יש להם את הטלפון שלי".

ח"כ שלח יגיש ביום ראשון את הת פטרותו מהכנסת.

בהצהרה שנערכה בבית העיתו נאים אמר שלח שבתקופה הקרובה יציג רשימה שכוללת בתוכה הרבה נשים. "מדינת ישראל נמצאת בצו מת קריטי. בבחירות הקרובות יוכ רע אם נמשיך לחיות תחת שלטון כושל ורקוב מוסרית, או שנסיים את המשבר הפוליטי הארוך בתולדותינו ונצא לדרך חדשה. הצומת הזה מחייב כל אדם לנקוט עמדה חד משמעית ולקבל החלטות אמיצות. בנימין נת ניהו חייב ללכת. שלטונו הארוך מדי הגיע לנקודת שפל, שהיום אפילו מי שהיו שותפיו הקרובים מכירים בה. אני וחבריי נהיה שותפים לכל ממשלה שתביא לקץ שלטונו, ומובן שלא נהיה חלק משום ממשלה שיע מוד בראשה. אני קורא לכל מי שמ תיימר לחדש את פניו של המרכז שמאל, לחבור אלי".

בהמשך אמר שלח: "הסיפור העצוב של כחול לבן מלמד אותנו ש'רק לא ביבי' זה לא מספיק. הכישלון הג דול ביותר בתולדות הפוליטיקה שלנו נולד מן הרעיון, שלפיו כדי לנצח אותו בבחירות צריך להביא נבחרת כוכבים, לנסות לחבר קצוות אידיאולוגי­ים ולהתרחק מכל אמי רה ברורה".

בדבריו העביר שלח מסר מפייס למפלגות החרדיות: "תמו ימי הפ סילה של ציבורים שלמים, חרדים וערבים ואנשי פריפריה ש'לא יוד עים מה טוב להם'. תמו ימי הגנר לים, הקומבינות הפוליטיות, הזיגזגים האידיאולגי­ים והדמויות הפופולריות שנחמדות לכולם. הציבור החרדי הוא 15 אחוז מהאוכלוסיי­ה בישראל".

ממפלגת יש עתיד נמסר בתגובה לדבריו של שלח: "מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו ומודים לו על שיתוף הפעולה בתשע השנים האחרונות".

 ?? ?? שלח ורועי כהן צילום: קוקו
שלח ורועי כהן צילום: קוקו

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel