Israel Hayom

"רוצים לסיים סיבוב נהדר עם ניצחון"

מכבי חיפה רוצה להמשיך במומנטום גם מול מכבי נתניה במוצ"ש ● אצל היריבה מעיר היהלומים אמרו: "הם פייבוריטים, אבל אם נשחק את הכדורגל שלנו אנחנו מסוגלים לנצח"

- ליאב נחמני ושי ארצי

מכבי חיפה תצא למשחק החוץ שלה בנתניה כשניצחון יעלה אותה למאזן של 31 נקודות - אחת יותר ממה שגרפו בתום הסיבוב הראשון בעונה שעברה. אם כך יקרה, זה יהיה הסיבוב הראשון הטוב ביותר של הירוקים מאז עונת האלי פות האחרונה לפני כעשור.

בסך הכל, הקבוצה של ברק בכר סו פרת שישה ניצחונות רצופים - עוד נתון שלא היה בשנים של הכישלונות. מבחינת הסגל, חיפה תחסר מחר את עופרי ארד שירצה עונש הרחקה עקב צבירת כרטיסים צהובים. עאיד חבשי יפתח במקומו לצד בוגדן פלאניץ'.

לקישור של ברק בכר ישוב הקפ טן נטע לביא, שריצה עונש הרחקה במשחק הקודם, ויובל אשכנזי ישוב לספסל. בחלק הקדמי, ניקיטה רוקא ביצה יחזור ל 11 אחרי שערך אימון מלא והיום צפוי ליטול חלק באימון המסכם. "אנחנו רוצים לסיים סיבוב נהדר עם ניצחון על נתניה", אמרו במועדון, "נתניה לא הפסידה במשחקי הצמרת וזה אומר הכל. נצטרך להיות בשיא כדי לנצח".

הנתנייתים מגיעים למשחק אחרי שלא הצליחו לנצח בשלושת המשחקים האחרונים. "חיפה פייבוריטית, אבל אם נשחק את הכדורגל שלנו אנחנו מסו גלים לנצח", אמרו במועדון.

המאמן ריימונד אטוולד צפוי לבצע כמה שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בהפסד להפועל חדרה. אקינסולה אקי ניימי, שיש ממנו אכזבה וייתכן שיעזוב בינואר, ככל הנראה יסופסל ואת מקו מו יתפוס דולב אזולאי. בהתקפה ישנה התלבטות בין בן אז'ובל לקוון פרייטר.

הפועל חיפה. האדומים יארחו בשבת את הפועל חדרה בסמי עופר. הקבוצה של חיים סילבס גרפה 16 נקודות מתוך 24 מאז הגיעו שלושת שחקני הרכש יהב גורפינקל, רוסלן ברסקי וחנן ממן. כל השלושה יהיו ב 11 מחר מול חדרה.

לירן סרדל ייעדר עקב מתיחה בש ריר הירך האחורי. מיקי סירושטיין בספק עקב פציעה, ואם לא יהיה כשיר בן והבה ישחק במקומו. לעומתם, ניסו קפילוטו, שנפגע בראשו בניצחון על מ.ס אשדוד וסבל מזעזוע מוח קל, אמור להשתתף היום באימון המסכם, ואם כך יקרה, הוא גם יפתח בהרכב.

הכדורגל יוחרג בסגר

לאחר מו"מ שהתנהל בין שר התרבות והספורט חילי טרופר לבכירי משרד הבריאות, הוחלט כי גם בתקופת הסגר ספורטאים הישגיים יוכלו להמשיך לה תאמן ולהשתתף בתחרויות. אימונים ומשחקים בליגות העליונות בכדור ית קיימו תחת מתווה קפדני והמשחקים במפעלים האירופיים יימשכו.

התאחדות. ההתאחדות הנורבגית תפצה את ההתאחדות הישראלית בס כום של 100 אלף יורו בגין ביטול משחק הידידות בין שתי הנבחרות, שאמור היה להיערך באוסלו ב 11 בנובמבר ובוטל כחמש שעות לפני שריקת הפתיחה.

בתוך כך, אמש אישרה הנהלת ההתאחדות את המלצת ועדת האיתור והודיעה רשמית כי וילי רוטנשטיינר ימשיך בתפקידו כמאמן נבחרת ישראל עד סוף עונת .2021/22

 ?? ?? רוקאביצה. יחזור להרכב
רוקאביצה. יחזור להרכב

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel