Israel Hayom

כבר אין סימני שאלה

בשבועות האחרונים עירוני נס ציונה התעוררה, הודות לשינויים של בראד גרינברג תוך כדי תנועה ● גם גלבוע/גליל הרגישה את זה, אחרי שנכנעה לה 88:74 ● בני הרצליה רמסה את מכבי חיפה החלשה ורשמה ניצחון בכורה בליגת העל ● הצגה של ג'וש ניבו סידרה להפועל אילת ניצחון על הפו

- יעקב מאיר ואבי סגל

עירוני נס ציונה - הפועל גלבוע/גליל .74:88 האם השבוע האחרון הוא נקודת המפנה בעונה של הכתומים? עדיין מוקדם לצאת בה צהרות מפוצצות, אך ברור שהם נמ צאים במקום טוב הרבה יותר מהמקום שבו היו רק לפני שבוע.

הניצחון ביום שני על בני הרצליה, שהגיע אחרי כמה הפסדים רצופים, עוד התקבל בסימן שאלה בעקבות חולשת היריבה, אבל הפעם, כשג לבוע/גליל החזקה )הפסד אחד בלבד עד המחזור הנוכחי( מובסת בהפרש דו ספרתי – זו כבר אופרה אחרת לגמרי.

המאמן בראד גרינברג בנה למע שה קבוצה חדשה תוך כדי תנועה, וזה משתלם בגדול. הזרים ג'רום מיינסי ובראיין אנגולה נפלאים, וגם וויין סלדן הראה ניצוצות.

בצד השני הסיפור שונה. השבוע האחרון הוא החלש ביותר של הקבוצה הצפונית, שפתחה את העונה בצורה אדירה. מול נהריה החלשה הספיקו 20 דקות סבירות, הפעם היכולת ממש לא הספיקה. ג'ו תומאסון היה לא רע בכלל, אבל השאר פשוט לא תפקדו.

האיש שיכול להחזיר את גלבוע למסלול חיובי הוא יפתח זיו. הרכז שחוזר מפציעה, קלע 4 נקודות בלבד, וכשהוא ישוב ליכולתו מפתיחת העונה זה יהווה דחיפה גדולה גם לחבריו.

הפועל אילת – הפועל ב"ש .72:85 המארחת ממשיכה לשמור על מאזן של הפסדים בליגה רק למכבי ת"א ולהפו על ירושלים. אתמול היא ניצחה בד רבי הדרומי ונשארה בצמרת הגבוהה.

ב"ש פתחה את העונה מצוין, אבל אתמול רשמה הפסד רביעי ברציפות, כשהמשותף לכולם הוא חסרונו של קיילב אגאדה הפצוע. גם המחליף הז מני דומיניק ווטרס, שרשם הופעת בכורה לא עזר לקבוצה של רמי הדר.

שתי ריצות מרשימות עשתה אילת במחצית השנייה. בראשונה היא הובי לה ,50:64 אבל האורחת הצליחה לצמק לשתי נקודות הפרש בלבד. בשנייה היא ברחה ל ,62:75 ולאורחת כבר לא היתה תשובה. ערב גדול לסנטר האילתי ג'וש ניבו 19) נקודות, 17 רי באונדים ומדד .(34

בני הרצליה – מכבי חיפה .77:104 אין יותר בלתי מנצחות בליגת העל. המארחת השיגה ניצחון בכורה העונה בקרב תחתית יוקרתי ולא פשוט והש וותה את המאזן מול הירוקים.

מלבד ניצחון הבכורה, הסיפור הג דול אתמול היה הרכז עבדול גאדי, שרשם הופעת בכורה בליגה הבכירה בישראל )שיחק השבוע בגביע( ומסר לא פחות מ 16 אסיסטים)!(. פרנק גיינס קלע 6 מ 7 מחוץ לקשת ומקס היידיגר הרשים עם 24 נקודות.

במחצית הראשונה עשתה המארחת סל מתי שרק רצתה 72) אחוז מהשדה ו 8 שלשות( וקלעה לא פחות מ 59 נקודות. במחצית השנייה חיפה חזרה והורידה ל 73:70 בתחילת הרבע הר ביעי, אבל הרצליה הגיבה בריצה אדי רה עם רבע אחרון של .9:31

 ?? ?? מיינסי. ערב אדיר בלב המושבה צילום: לירון מולדובן
מיינסי. ערב אדיר בלב המושבה צילום: לירון מולדובן
 ?? ?? היידגר. גבוה מעל חיפה צילום: עודד קרני
היידגר. גבוה מעל חיפה צילום: עודד קרני

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel