Israel Hayom

יא חביבי, תל אביב

אין דבר שיוסי אבוקסיס אוהב יותר מאשר לנצח קבוצות מתל אביב ● בריירו וז'וסואה סידרו לו 0:2 חשוב על בני יהודה בבלומפילד והחזירו את הפועל ב"ש למסלול הניצחונות ● 0:1 לעירוני ק"ש על כפ"ס ● מכבי פ"ת וסכנין נפרדו ב 0:0 מאכזב

- עוזי ניסים, ליאב נחמני ושי ארצי

חזרנו. יוסי אבוקסיס אוהב לשחק מול הקבוצות מתל אביב, ואין כמו לקבל את בני יהודה החבולה כדי לתקן את הפנצ'ר מה שבוע שעבר. אם לשפוט על פי המ חצית הראשונה בין הכתומים להפו על ב"ש אתמול בבלומפילד, נראה ששתי הקבוצות נכנסו לסגר, בדיוק כמו כל מדינת ישראל. זו היתה פשוט קומדיה של טעויות.

שבעים דקות עקרות עברו עד שהרשת זזה. זה קרה לאחר הגבהת קרן טובה ונגיחות של שון גולדב רג ומיגל ויטור בתוך הרחבה - עד שהגיע מריאנו בריירו ונגח משני מטרים לרשת והעלה את האורחת ליתרון בדקה ה .69

ואי אפשר בלי הפורטוגלי הלוהט של אבוקסיס. תנו לז'וסואה חצי הז דמנות, ועם צ'יפ חכם מעל השוער ניראון, שהיה נקודת האור היחי דה בבני יהודה, והוא כבר יסדר את ה 0:2 החשוב שמחזיר את הפועל ב"ש למסלול הניצחונות.

חוסר אחריות של מרוואן קבהא, שנכנס חמש דקות קודם לכן, הוביל לכרטיס אדום ולפנדל שלמזלו הוח מץ על ידי מתיאה ליואיץ'.

הבעלים ברק אברמוב חייב להת עורר ולהעמיד מאמן ראוי על הק ווים של קבוצתו, לפני שהוא יפגוש את הקו האדום.

איזי יכול לחייך. איזי שרצקי לא נכח אתמול באצטדיון ק"ש, במשחק מול הפועל כפ"ס. אבל רוחו היתה שם, והיא ליוותה את השופט אוהד אסולין כל הדרך למסך הווידאו, כדי להחליט אם היה פנדל לזכות האורחים במצב של 0:1 לקבוצה של שרצקי, עירוני ק"ש.

תארו לעצמכם מה עובר בראש של שופט בדרך למסך כשברקע שרצקי, שרק לפני שלושה ימים איים שלא להופיע למשחק בעק בות טעויות שיפוט מצטברות. זה כמו לשבת על כתפו של השופט במשך 90 דקות, ובעלי עירוני ק"ש הוא חתיכת מעמסה. בסופו של דבר אסולין ביטל את הפנדל. זו היתה החלטה נכונה, כי עידן נחמיאס )שכבש את שער הניצחון( לא הכ שיל את קיזיטו וגם אם היתה עבירה - היא בוצעה מחוץ לרחבה.

בהמשך סודיק אטאנדה מכפ"ס הורחק בכרטיס אדום מוצדק וק"ש החמיצה פנדל )לוסיו, ברשלנות(, כך שכל החלטות השיפוט היו הפעם לטובת שרצקי וק"ש. הן היו נכונות, צודקות, אבל המארחת ניצחה רק ,0:1 ועל זה הבעלים הצפוני יכול לבוא בטענות רק לשחקנים שלו.

פ"ת, זאת את? "תהיו רגועים", צרח המאמן ניסו אביטן לעבר שחק ניו אחרי עוד בעיטה לעבר החומות של אצטדיון המושבה. רגע התסכול הזה של מאמן בני סכנין היה אחד מיני רבים במשחק אתמול מול מכבי פ"ת, שבו קבוצתו שיחקה כדורגל חיובי, הגיעה שוב ושוב למצבי כי בוש, אבל את מסגרת השער פשוט לא הצליחה למצוא.

עוד נחזור לסכנין, אבל סביר לה ניח שגיא לוזון, שעושה עונה גדולה עם המלאבסים, לא יעבור בשתיקה על המחצית הראשונה המחפירה של קבוצתו, שבמשך 45 דקות אפילו לא הצליחה לייצר בעיטה אחת מסכנה לעבר השער של מחמוד קנדיל. פ"ת של המחצית הזאת לא הזכירה בשום דבר את הקבוצה שנמצאת במקום השני בטבלת ליגת העל.

תאי בריבו ואור אינברום שנפ צע בהמשך והוחלף בחדידה, הכניסו קצת יותר קצב למשחק של פ"ת, שלקראת הדקות האחרונות הגיעה להזדמנות הכי גדולה במשחק כאשר חדידה המחליף כבר הכניע את קנ דיל, אבל נאסר הצליח לחלץ מהקו ולחלק נקודה לכל קבוצות. האמת, לאף אחת מהקבוצות הללו לא הגיע לנצח במפגש הזה.

 ?? צילום: דני מרון ?? בריירו בטירוף, אתמול. ב"ש חזרה למסלול הניצחונות
צילום: דני מרון בריירו בטירוף, אתמול. ב"ש חזרה למסלול הניצחונות
 ??  ?? בריבו החמיץ, קנדיל חגג
בריבו החמיץ, קנדיל חגג
 ??  ?? שחקני ק"ש חוגגים
שחקני ק"ש חוגגים
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel