Israel Hayom

עלה הריאליטי "הרקדן במסכה"

הפורמט, שיצרה אלן דג'נרס יחד עם ערוץ פוקס, שואב השראה מ"הזמר במסכה", אבל מוסיף אלמנטים חדשים ● בין השופטים: פאולה עבדול ובריאן אוסטין גרין

- דודי כספי, לוס אנג'לס

בעקבות ההצלחה של להיט הריאליטי "הזמר במסכה", הושק השבוע בארה"ב הריאליטי "הר קדן במסכה". כמו בפורמט האם, המ תמודדים מפגינים את כישורי הריקוד שלהם כשהם מחופשים.

"הרקדן במסכה" אמנם שואבת השראה יצירתית מהפורמט הדרום קוריאני שעוסק בשירה, אולם מדו בר בתוכנית חדשה לגמרי שעל הפיתוח שלה חתומה לא אחרת מאשר הקומי קאית הפופולרית אלן דג'נרס. כמעט מייד לאחר שעלה "הזמר במסכה" בארה"ב בי נואר ,2019 דג'נרס החלה לשלב בתוכ נית האירוח שלה קטע שבמסגרתו אורחים מפורסמים הגיעו מחופשים ורקדו בפניה, והיא נדרשה לנחש במי מדובר.

בכירי ערוץ פוקס, שבו משודרת התו כנית בארה"ב, אהבו את הרעיון וחב רו לדג'נרס כדי להפיק תוכנית שלמה. דג'נרס משמשת מפיקה בכירה. הרעיון היה להעלות את "הרקדן במסכה" בקיץ האח רון, אולם הקורונה שיבשה את התוכניות.

פאנל המנחשים של התוכנית מור כב מהקומיקאי קן ג'ונג, הזמרת והכו ריאוגרפית פאולה עבדול )שהיתה שופ טת ב"אמריקן איידול"(, השחקנית אשלי טיסדייל הידועה מסרטי הנוער המוזיקליים "היי סקול מיוזיקל" ובריאן אוסטין גרין, הלוא הוא דיוויד סילבר מ"בוורלי הילס ."90210 גרין התחרה בעונה האחרונה של "הזמר במסכה" כמקדם יחסי ציבור לספין אוף.

אחת הבעיות בריאליטי החדש היא שקשה לזהות תנועות ריקוד בלבד, מבלי לשמוע את הקולות של המ תמודדים. בהפקה ניסו לפתור זאת בהוספת רמזים שמשולבים במהלך הביצוע על הבמה, וכן הוסיפו אל מנט: המתמודד המחופש אומר מילה אחת בקולו האמיתי במהלך השיחה עם פאנל המנחשים.

"התלבטנו רבות אם השמעת קול היא רמז עבה מדי", סיפר מפיק התוכנית, קרייג פלסטיס, בראיון ל"וראייטי", "כי ברגע שאתה שומע קול אתה מצמצם את האפ שרויות". לדבריו, מפורסמים רבים ביק שו להשתתף בפורמט החדש. "ריקוד הוא אתגר מורכב יותר משירה", אמר, "אצלנו מזיעים אפילו יותר בתוך התחפושת".

 ??  ?? מתוך "הרקדן במסכה"
מתוך "הרקדן במסכה"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel