Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שלישי - 29.12.2020

גדי

מיקום הירח וכוכב פלוטו מעניק לכם יום חיובי. עשיתם שינוי לאחרונה, והתחושה היא שהתוצאות יגיעו בקרוב. זו תקופה טובה לבילויים קלילים וחסרי התחייבות. נסו למצות את הנאות הרגע, מבלי להגות בעתיד...

דלי

ניגוד אינטרסים בין המשפחה לרצונותיכם בתחום האישי עלול לעורר מהומה קטנה. היום הזה מלווה במתח ועם כל הרצון הטוב להתחשב בכולם, מישהו צריך לוותר. לקראת ערב העניינים מתבהרים ומצב הרוח משתפר.

דגים

האנרגיות שלכם מתערבלות יחד עם אלו של הכוכבים אוראנוס ויופיטר. בני הזוג משדרים מסרים כפולים, ואתם מאבדים את תחושת הביטחון שכה חשובה לכם. בעבודה: אל תחששו ממי שאינם שבעי רצון מרעיונותיכ­ם.

טלה

האנרגיות שלכם מסתחררות יחד עם אלו של הירח וכוכב אוראנוס. אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה הדורשת מכם לבצע עבודה גדולה ולהתאמץ. בשעות הערב משתפרת ההרגשה בעקבות פגישה נעימה.

שור

אתם מושפעים מהשמש ומכוכב נפטון. ייתכן שתיאלצו לקחת פסק זמן מעבודה וממטלות אחרות. חוסר בהירות בזוגיות לא מוסיף להרגשה הטובה. אל תאשימו את עצמכם. יום שדורש מנוחה רבה ומילוי מצברים.

תאומים

פלוטו וונוס משפיעים על הזוגיות. הקשר שלכם זקוק להתחדשות, ומוטב שתהיו פעילים בתכנון העניין. השתחררו מכבדות והפעילו קצת הומור, זה יכול לעזור. אל תנסו לפצח את צפונותיו של מי שהפנה לכם עורף.

סרטן

אנרגיה חיובית מציפה את הירח שליטכם. אתם יוזמים שיחה ומישהו מגלה לכם סודות אישיים. הדבר מקלקל לכם את ההרגשה הטובה בקשר לפרויקט משותף. יותר מדי מידע מגיע אליכם, ואין לכם הכלים להתמודד.

אריה

המזל מאיר לכם פנים היום בעקבות השפעה חיובית של הכוכבים יופיטר וסטורן ואתם יכולים להשיג הרבה. בזוגיות צפויה הפתעה, בין שאתם בקשר ובין שבחיפוש. יום מתאים במיוחד לאירועים ולמפגשים עם חברים.

בתולה

האנרגיות שלכם מסתחררות יחד עם אלו של הכוכבים פלוטו וונוס. ההתמקדות שלכם היום צריכה להיות בכיוון של עשייה ופעילות, יותר מכל דבר אחר. הפסיקו לנתח כל דבר. פשוט קחו יוזמה והתמקדו בביצוע.

מאזניים

צפויה נסיעה שבה תפגשו מישהו שבשמו מופיעה האות דל"ת. הוא יספר לכם משהו מעניין מאוד שעשוי להשפיע על העתיד. בתחום האישי רגשי אין שינויים מהותיים. יום מתאים לקחת יוזמה ולפנק את בני הזוג.

עקרב

התנהגות פזיזה מכניסה אתכם לצרות. אתם מתחילים להרגיש הרבה יותר טוב לקראת הצהריים. נסיעה לבילוי עם אנשים שאתם אוהבים ושמפרגנים לכם, תשנה את האווירה לחלוטין. בערב צפויה התפייסות.

קשת

האנרגיות שלכם מתערבלות עם אלו של הכוכבים ונוס ואוראנוס. בעיה של מישהו מהמשפחה יושבת לכם על הלב. אל תתערבו אלא אם כן התבקשתם, כדי שלא תימצאו אשמים אם התוצאה לא תהיה תואמת לציפיות.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel