Israel Hayom

"רוצים להיות אחרי הגל הזה"

שחקני הפועל חיפה מודאגים מההידבקות של דור מלול ורז נחמיאס, וממתינים בדריכות לתוצאות בדיקות הקורונה: "מתפללים שהם האחרונים עם הנגיף הארור" ● בחמישי: הוועדה להעברת זכויות תתכנס כדי לאשר את מכירת בית"ר י ם לחמד בן חליפה

- ליאב נחמני ושי ארצי

שחקני הפועל חיפה ואנשי הצוות המקצועי של המועדון עברו בדיקות קורונה בעקבות ההיד בקות של מגן הקבוצה דור מלול. גם המגן רז נחמיאס, שהיה בסגל למש חק מול הפועל חדרה, נמצא חיובי לקורונה וזה מדאיג במיוחד את חב ריו לקבוצה.

"זה מצב לא נעים, המשפחות שואלות שאלות ורוצים להיות אחרי הגל הזה", סיפר אחד השחקנים שהוסיף: "אנח נו מתפללים שדור ורז הם האחרונים, אבל עם הנגיף הארור הזה קשה לדעת".

אגב, מלול דיווח אתמול לרופא המו עדון על הטבה משמעותית במצבו והק לה בתסמיני המחלה. אם המגמה תימשך, הוא יוכל להשתחרר מהבידוד כבר ביום שני הקרוב ולשוב לאימונים. בכל מקרה, מלול לא יהיה בסגל למשחק הקרוב מול בית''ר ירושלים.

בנושא אחר, הקשר לירן סרדל פצוע בשריר הירך האחורי ובספק לשבת, אחרי שנעדר גם מהמשחק מול חדרה. החלוץ וויליאם אגאדה צפוי להיות כשיר מול בית''ר.

מחכים לצ'ק ראשון מדובאי

אחרי כמה שבועות של חוסר ודאות, עסקת רכישת בית"ר ירושלים על ידי השייח' חמד בן חליפה עולה שלב. השייח' ואנשי בית"ר יופיעו ביום חמי שי הקרוב באמצעות הזום בפני הוועדה להעברת זכויות בעלים של ההתאחדות, שאמורה לאשר את העברת 50 האחוזים מבעלות המועדון לידי בן חליפה.

ללא קשר לדיון עצמו, טוענים בבית"ר כי תשלום ראשון לקבוצה על ידי השייח' יגיע לכל המאוחר עד 5 בינואר. הוועדה תורכב מיושבת הראש נורית אחיטוב )שופטת בדימוס(, רתם

קמר )מנכ"ל ההתאחדות(, סיגלית סייג )יו"ר הבקרה התקציבית(, טל בראל והפרופסור דניאל מור.

אלישע לוי חתם בכפ"ס

אלישע לוי חתם אתמול לעונה וחצי בהפועל כפ"ס, שפיטרה לאחרונה את עמיר תורג'מן. המאמן הלאומי לשע בר, שלפני מספר חודשים פוטר מבני יהודה, חוזר לקדנציה שנייה בכפ"ס. על מועמדותו פורסם לראשונה ב"ישראל היום" בסוף חודש נובמבר.

בני יהודה. הפסד להפועל ב"ש שלשום (2:0) היה אקורד הסיום של 30 הימים שבהם יכולים המאמנים הזמניים, כפיר אדרי ויעקב אסייג, להדריך ללא תעודת פרו. במועדון התכוונו לצרף לצ וות את מנהל מחלקת הנוער תמיר בן עמי, אלא שבעקבות המצב הקשה של הקבוצה בתחתית, הבעלים ברק אברמוב נוטה כעת למנות מאמן קבוע.

כמו כן, בקבוצה חוששים מפציעה קשה של דן מורי שתשבית אותו לת קופה ארוכה.

 ?? צילום: מאור אלקסלסי ?? שחקני הפועל חיפה. "זה מצב לא נעים"
צילום: מאור אלקסלסי שחקני הפועל חיפה. "זה מצב לא נעים"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel