Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

ראשון - 03.01.2021

גדי

היכולת שלכם להשתלב ולהתחבר לאנשים ולמצבים חדשים בשיאה, הודות למיקום כוכבכם סטורן. נצלו את האנרגיה לחיזוק התחום החברתי. לאחרונה לא הקדשתם תשומת לב רבה לחברים, היום כדאי לנקוט יוזמה.

דלי

הרצון שלכם להשיג הכל כאן ועכשיו לא מתגשם ואתם מתוסכלים. בתחום הזוגי: אל תתנו להרגשה שזקוקים לכם לעלות לכם לראש. צפויה פעילות יצירתית בשעות הפנאי. נראה כי אתם עומדים להתמכר לתחביב.

דגים

זה הזמן להשיג את מי שאתם רוצים בו באמת. אם אתם מבולבלים, רצוי להאט את הקצב. אדם שלא ממש כיבדתם מציג בפניכם פן שלא הכרתם. נראה כי הוא היה זקוק לזמן כדי להיחלץ מהביישנות שלו.

טלה

אתם צפויים לקבל מתנה ממישהו שמחפש דרך למשוך את תשומת ליבכם. מעריכים אתכם בעבודה, והיום אתם כבר יודעים שסוד ההצלחה שלכם הוא התמקצעות ושיפור ביצועים. המשיכו כך!

שור

היום אתם מנסים לעשות את כל קיצורי הדרך האפשריים. אתם מגלים סימני עייפות ושחיקה. חשוב שתיתנו לעצמכם קצת זמן להתאושש. טיפ יומי: לקיחת סיכונים לפעמים משתלמת, אך טמונים בה גם מכשולים.

תאומים

ברור לכם מה אתם צריכים לעשות, אך יש משהו שמונע את התקדמותכם בעניין. התרחקו מאנשים שמציעים לכם שותפויות כביכול, שכרוכות בהפעלה שלכם בלבד. הטיפ היומי: יש יותר מפתרון אחד לבעיה.

סרטן

תחילת שבוע לא רגועה. אתם סובלים מחוסר שקט, משנים את דעתכם לגבי תוכניות עם המשפחה ויוצרים רושם של חוסר שיתוף פעולה. אם תרחיקו אדם בעל אנרגיות שליליות, ישתנה מזלכם לטובה.

אריה

יום מלא וגדוש בפעילות. אתם מוקפים אנשים במשך כל היום ואין לכם רגע לעצמכם. מה שקורה בזוגיות נתון במידה רבה להשפעתכם. יש לכם את הפריבילגיה לקבוע את הקצב, אז קחו את ההזדמנות בשתי ידיים!

בתולה

כדאי שתפסיקו עם הקלישאות ותתחילו עם המעשים. כדי לשפר את הלך הרוחות עליכם לעשות משהו בנידון ולא רק להפריח סיסמאות לאוויר. צפויה לכם פרשייה רומנטית עתירת רגש, בלי שיקולי תועלת.

מאזניים

רמת החיים שלכם בעלייה בזכות סכום כסף שמתקבל מכיוון לא צפוי. קנאה עלולה להעמיד במבחן ידידות משכבר הימים. טיפ מכוכב נפטון: אל תניחו לטיפוס שתלטן לנהל לכם את החיים, יש חיים גם בלעדיו.

עקרב

תוכניות עלולות להתבטל בגלל מצב רגשי לא תקין. ייקח לכם קצת זמן להתגבר, אבל אין מקום לדאגה. התאימו את עצמכם לתנאים החדשים. ייתכן שתקבלו תשובה מאכזבת ממקום שממנו ציפיתם לפרגון.

קשת

הבוקר יתחיל בתחושת מועקה בשל מצבו של כוכבכם יופיטר. אם תהיו מוכנים להודות בחולשתכם בפני חבר קרוב - תרוויחו. בערב הרגשתכם תשתפר מאוד. צפוי ערב תקשורתי עם מזל בפגישות עיוורות.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel