Israel Hayom

מאמנים חסרי מנוח

בית"ר ירושלים חזרה מפיגור ביתי ל 1:3 על הפועל חיפה, אבל אז חטפה פעמיים מחנן ממן בדרך ל 3:3 ולמשחק רביעי ללא ניצחון ● הפועל ת"א סוף סוף כבשה, אבל זה הספיק לה רק ל 1:1 בקרב התחתית מול הפועל כפ"ס ● 0:1 למכבי חיפה על חדרה ולהפועל ב"ש על נתניה

- שי ארצי, ליאב נחמני ועוזי ניסים

ד"ש מהאקס. על הנייר הפועל חיפה היתה יריבה בהזמנה עבור בית"ר ירושלים. האורחים הגיעו למשחק ללא שישה שחקנים שנמצאו חיוביים לקורונה, ואם זה לא מספיק, גם רן קדוש )השוער השני( נפצע בתחילת המשחק והוחלף בעמית סוארי הצעיר. אבל הק בוצה של חיים סילבס הוכיחה שלא משנה מה - אסור להספיד אותה.

זה התחיל עם שער יתרון של רז שטיין בהתקפה מתפרצת בניגוד למהלך המש חק ואחרי שליטה מוחלטת של הירוש למים. דראפיץ' וברדה לא האמינו למה שרואות עיניהם ובתגובה ביצעו ארבעה חילופים בתחילת המחצית השנייה )הכ ניסו את שועה, ורד, קונסטנטין ופדידה(, שללא ספק הביאו לשינוי.

פתאום בית"ר נראתה קטלנית. תמיר עדי, אלירן עטר )היה צריך לכ בוש שלושער לבדו( וירדן שועה עשו מהפך גדול, והיה נראה שבית"ר סוף סוף בדרך לניצחון. אלא שלחנן ממן, שנזרק הקיץ מבית וגן, היו מחשבות אחרות לגמרי. צמד שערים של הקשר, כולל גולאסו נהדר מ 25 מטרים, קבע 3:3 דרמטי שהשאיר את בית"ר בתח תית והוכיח למשה חוגג ביציע שאולי זו היתה טעות קשה לוותר עליו.

מון שרי. העונה הזו של מכבי חיפה מזכירה שנה אקדמית. את הסמסטר הראשון הירוקים סיימו בהצטיינות עם 80 אחוזי הצלחה, ואז באה הפועל חדרה. זה היה משחק קשה, כזה שצריך לעבור, וזה בדיוק מה שהקבוצה של ברק בכר עשתה. לנצח 0:1 קטן זה כמו לעבור מבחן בציון ,60 כזה שמפריע בדרך לתואר, אבל אין ברירה אלא לסמן עליו "וי".

צריך גם לפרגן לחדרה ולמאמן שלה, שרון מימר. האורחים לא באו לחטוף ולהוריד ראש, אלא להקשות ולהפריע. רגע אחד של חוסר ריכוז לקח מהם שתי נקודות. ומי לקח אותן? צ'ארון שרי, שסיכם השבוע לשנתיים נוספות בכר מל, וכמה ימים לאחר מכן הביא שלוש נקודות לקבוצה שלו. ההולנדי שחקן של מספרים, תרתי משמע, וגם בחי פה יודעים את זה. שרי, כשמו כן הוא, הדובדבן שבקצפת. הוא מסוג השחקנים שקהל קונה עבורם כרטיס, ואם כבר ימי קורונה, מזמין את הערוץ בתשלום כדי לראות את האיכות הכי גבוהה שיש לליגת העל להציע. זו בדיוק האיכות שהיתה לחיפה ולחדרה לא, וזו גם הסיבה שמוליכת הטבלה ניצחה.

זאת שעולה וזאת שיורדת. מכבי נתניה במגמת ירידה במשחקים האחרונים וסופרת כבר שלושה הפו סדים רצופים. לעומתה, הפועל ב"ש ממשיכה לטפס במעלה הטבלה עם ניצחון שני ברציפות. מאמן היהלומים, ריימונד אטלווד, המשיך עם סדרת החינוך לשחקניו, שלא נכנסו טוב למו שחק וספגו כבר בדקה השביעית מבו עיטה מחוץ לרחבה של הכוכב הבלתי נלאה של ב"ש, ז'וסואה.

אטוולד, שהתעסק לא מעט עם השוו פטים, צריך להודות לצוות שופטי המסך שפסל פנדל לזכות ב"ש, שיכול היה לסגור את המשחק מוקדם יותר.

במחצית השנייה נתניה הציגה יכולת טובה והשתלטה על המשחק, אבל לא היתה מספיק מרוכזת ליד השער של אוהד לויטה ואחרי חמישה משחקים ללא ניצחון היא יכולה להיות מודאגת, שכן היא רחוקה 4 נקודות בלבד מהקו האדום.

עם הראש למטה. הפועל ת"א והפוו על כפ"ס יסיימו גם את המחזור הזה מתחת לקו האדום לאחר שאתמול נפו רדו ,1:1וב שלא שירת אף אחת מהן.

האדומים, שהגיעו למשחק מבוישים מהתבוסה בדרבי, נשארו תקועים במקום האחרון בטבלה, למרות שהצליחו לעשות משהו די נדיר עבורם - לכבוש.

האקשן התחיל די מהר: בדקה הו22 אושר דוידה דהר לכיוון השער, ואחרי הטעיה אינטליגנטי­ת סיים עם הכדור ברשת. האדומים לא הספיקו להירגע מהתרגשות כיבוש שערם החמישי בסך הכל העונה, ובתוך שלוש דקות ספגו את השוויון מאביב סולומון.

במחצית השנייה ועד לשריקת הסיום המארחת לחצה קצת יותר על הגז וניסתה לסכן את השער של האורו חים, אבל ההחמצה הגדולה של המשו חק נרשמה דווקא בצד השני, כאשר בדקה הו75 לוואגה קיזיטו לא הצליח להבקיע באחד על אחד מול שטקוס. אלי בפעם הבאה.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? הכפר סבאים חוגגים את השוויון בבלומפילד
צילום: אלן שיבר הכפר סבאים חוגגים את השוויון בבלומפילד
 ?? צילום: מאור אלקסלסי ?? החיפאים חוגגים ניצחון שמיני ברציפות
צילום: מאור אלקסלסי החיפאים חוגגים ניצחון שמיני ברציפות
 ??  ??
 ?? צילומים: דני מרון ?? עלי מוחמד ואוראל דגני לא מבינים איך איבדו יתרון ביתי של שני שערים
צילומים: דני מרון עלי מוחמד ואוראל דגני לא מבינים איך איבדו יתרון ביתי של שני שערים
 ??  ?? חנן ממן מבסוט אחרי צמד גדול שסידר לקבוצה שלו נקודה
חנן ממן מבסוט אחרי צמד גדול שסידר לקבוצה שלו נקודה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel