Israel Hayom

ביום בהיר כבר רואים את עפולה

- אביעד פוהורילס

1 ניר קלינגר היה יכול לקבל בקלות תפקיד דרמטי בסרט "שתי אצבעות מצידון". יש לו את זה ביג טיים. נוכחות, מבט מיוסר למצלמה, קול מרוסק במידה ושפה שמתאימה לכל פלוגה שיוצאת לקרב שממנו לא בטוח מי ישוב. אבל מה שטוב לס רטים לא בטוח שעובר במתחם חודורוב.

ביום השני של השנה החדשה השמש המשיכה לש קוע במערב, וביום בהיר כבר רואים את עפולה. ביג טיים. הפועל ת"א כבשה את השער שלה דווקא בד קות הכי רעות שלה במחצית הראשונה, ככה משום מקום, והיא לא הצליחה להחזיק מעמד יותר משלוש דקות עד שחטפה את השוויון מכפ"ס. עד לסיום היא שיחקה בנדמה לי.

בצד השני, שומי החתים את המאמן הכי מבוגר בליגה, זה שצעיר ממנו עדיין בעשר שנים, בתקווה לשפה משותפת. אלישע לוי בא בטוב ויש לו סגל טוב בהרבה משל קלינגר כדי לשרוד בליגה. קלינגר יתחזק בחלון ההעברות בלידור כהן ובדן איינבינדר. בסולם 0 עד 10 הסיכוי שלהם להפוך את המצב קרוב יותר 2 ל 0 מאשר ל .10 שני המאמנים הנחשבים בארץ, ברק בכר ויוסי אבוקסיס, השיגו בשן ועין ניצחונות על חדרה ונתניה בהתאמה. משחק גרוע של חיפה ודי טוב של חדרה השאיר את הנקודות במקום הראשון, וזה בעצם ההבדל בין חיפה של בכר לחיפה של קודמיו - שילוב של מזל ושכל.

לבכר יש את יכולת ההרתעה החזקה ביותר - שלוש קרקפות של מכבי ת"א על חגורתו. אין אחד מלבדו 3 בליגה שהשיג את זה. ראיתי את הקלוז אפ האכזרי על סלובודן דרא פיץ' ב 1:0 של רז שטיין. הפה שלו היה יבש מלחץ ומזה שהוא לא משפיע. האנשים היחידים בארץ שישמחו להישאר עם מסיכה אחרי הקורונה הם משה חוגג ואלי אוחנה, שמצליחים להסתיר ככה את הבעות הפנים.

שבוע שני ברציפות שבית"ר מתקשה מול מי שבקושי מצליחה להעמיד הרכב בגלל קורונה או פציעות, אבל שני התכשיטים, עטר ושועה, דאגו לה ליתרון מבטיח. דראפיץ' חזר לנשום עצמונית, אבל חנן ממן הרס אותם. בן חליפה צריך עוד לחזור להתאחדות עם הוכחה שיש לוא 4חות, ובית"ר לא מצליחה להוכיח שיש לה אישיות. לפני שמונה שנים ראיינתי את שרן ייני בראיון משותף עם אבא שלו - הזמר הנהדר ליאור, האיש מלהקת התרנגולים, המחזמר איי לייק מייק, בואי לאילת המיתולוגי ועוד הרבה אגדות מוזיקליות. 51 שנה הפרידו בין קפטן מכבי ת"א לאביו, ששמר על הבן שלו כמו כל אבא של כדורגלן.

בראיון ההוא אמר הקפטן בחיוך: "אבא שלי זה יעקב בוזגלו רדום". אתמול ייני האב נרדם לתמיד, בן .84 לא נשכח את ליאור.

 ??  ?? דראפיץ'. לא מצליח להשפיע על הקבוצה שלו
דראפיץ'. לא מצליח להשפיע על הקבוצה שלו
 ??  ?? קלינגר. הסיכוי שלו לשרוד בליגה לא נראה מזהיר
קלינגר. הסיכוי שלו לשרוד בליגה לא נראה מזהיר
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel