Israel Hayom

"לא יודעים איך זה ייגמר"

לחץ וחשש באשדוד, שהידבקות שמונה משחקניה בקורונה הובילה לדחיית המשחק מול ק"ש: "מכה" ● אוהדי הפועל ת"א הגיעו לביתו של שרון ניסנוב והשליכו אבנים, חלון ביתו נופץ

- ליאב נחמני ושי ארצי

שחקני מ.ס אשדוד וחברי הצוות המקצועי של המועדון הגיעו בצאת השבת לבדיקות קורונה נוספות, לאחר ש־11 מהם נמצאו חיוביים לנגיף. בסוף השבוע התקבלו שמונה בדיקות חיוביות של שחקנים, מה שהוביל להחלטה של משרד הבריאות לדחות את משחקה של הקבוצה מול עירוני ק"ש, שאמור היה להתקיים אמש.

באשדוד קיבלו מסר כי אם יהיו חיוביים נוספים גם המשחק מול הפוו על ת''א, שאמור להתקיים ביום שלישי, יידחה. עד כה, לא התקבלו תלונות מצד שחקנים נוספים על תסמינים, ובקבוצה מקווים שההדבקה ההמונית תיעצר. אגב, אם זה לא יקרה, גם המפגש מול מכבי פ"ת )11.1( מוטל בספק.

"זו מכה שנפלה עלינו", אמר אחד השחקנים מעיר הנמל, "יש לחץ וחשש. אנחנו לא יודעים איך זה ייגמר וחוו ששים שיהיה לנו קשה להתאושש גם כשהשחקנים יבריאו. לא יודעים איך זה ישפיע עלינו".

נפטר אביו של שרן ייני

אביו של שרן ייני, ליאור ייני, נפטר אתמול בגיל .84 אי לכך, הקפטן הצהוב ייעדר מהמשחקים מול מכבי פ"ת מחר ומול בני יהודה ביום חמישי.

הפועל ת"א. מעמדו של המאמן ניר קלינגר מעורער כבר כמה שבועות, ואחרי התיקו מול הפועל כפ"ס אתמול יש מקורבים לבעלים שמפצירים בהם לפטרו. עם זאת, בהנהלה יש התלבטות, במיוחד לאור העובדה שחלון ההעברות נפתח בעוד כמה ימים וייתכן שעם שחו קני החיזוק הקבוצה תיראה אחרת.

קלינגר עצמו מאמין ביכולתו לחלץ את הקבוצה מהמקום האחרון ואמר: "אני מוכן לתת את ליבי ונפשי לקבוצה. אני לא מכריח אף אחד להעסיק אותי".

מי שחסרי סבלנות הם אוהדי הקבוצה, שכמה מהם הגיעו אתמול לביתו של אחד הבעלים, שרון ניסנוב, והשליכו אבנים שניפצו את שמשת אחד החלונות בבית.

בני יהודה. מנהל מחלקת הנוער, תמיר בן עמי, הצטרף לצוות המקצועי שכולל את כפיר אדרי ויעקב אסייג, זאת מאחר שלשניים האחרונים אין תעודת פרו ועברו 30 הימים שבמהלכם הם יכלו לעמוד על הקווים ללא התעודה. לקראת המשחק מול בני סכנין הערב, אמר בן עמי: "זה לא יהיה דומה למשחק בסיבוב הקודם. אנחנו מחלקים מתנות שעולות לנו ביוקר ביותר מדי משחקים, אבל נמשיך לומר שיש כאן שחקנים טובים עם רצון לנצח כל משחק".

הקפטן דן מורי, שנפצע מול הפועל ב"ש, ייעדר הערב, ובעקבות כך עמית כהן יוסט לעמדת הבלם ומייקל ראנז'ל יפתח בעמדת המגן השמאלי.

 ??  ?? שחקני אשדוד. "חוששים שיהיה לנו קשה להתאושש גם כשהשחקנים יבריאו"
שחקני אשדוד. "חוששים שיהיה לנו קשה להתאושש גם כשהשחקנים יבריאו"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel