Israel Hayom

שער ניצחון לשון וייסמן

- לגיונר בספרד: העלה את ויאדוליד מעל הקו האדום

ספרד. שער שלישי העונה של החלוץ הישראלי שון וייסמן העניק לריאל ויאדוליד 0:1 על חטאפה, ני צחון שהעלה אותה מעל לקו האדום. הישראלי כבש בדקה ה 37 מבישול של קיקה, הוחלף בדקה ה 84 וגם נבחר לאיש המשחק.

עוד אתמול: הדרבי של סביליה הסתיים ב 1:1 לאחר שנביל פקיר החמיץ פנדל עבור בטיס. ויאריאל גברה 1:2 על לבאנטה ועלתה למקום הרביעי בטבלה.

סקוטלנד. ריינג'רס של סטיבן ג'רארד עשתה צעד גדול אל עבר אליפות ראשונה זה עשור כשגברה 0:1 על סלטיק באולד פירם ופתחה פער של 19 נקודות בפסגה )לסלטיק שלושה משחקים חסרים(.

המשחק היה שקול עד שבתוך שמונה דקות ניר ביטון הורחק בכ רטיס אדום וקאלום מקגרגור כבש שער עצמי )דקה (70 שהיה גם היחיד במשחק המתוח.

פריז סן ז'רמן. כצפוי, את מקו מו של תומאס טוכל המפוטר תפס מאוריסיו פוצ'טינו, שמונה אמש למאמנה החדש של אלופת צרפת עד ליוני 2022 עם אופציה לשנה נוספת. הארנגנטינא­י בן ה ,48 שהיה ללא עבודה מאז עזב את טוטנהאם בנוב מבר ,2019 שיחק בפריז סן ז'רמן בין השנים 2001 ל .2003 "אני שמח וגאה לחזור למועדון שתמיד היה בליבי", אמר פוצ'טינו, שמשחקו הראשון יהיה מול סנט אטיין ביום רביעי.

גרמניה. באייר לברקוזן פספסה הזדמנות לשוב זמנית לראש הטבלה כשהפסידה 2:1 לאיינטרכט פרנק פורט. נאדין אמירי העלה את הק בוצה של פטר בוס ליתרון, אך אמין יונס ושער עצמי של טפסובה הפכו את התוצאה.

אוניון ברלין ממשיכה להפתיע ואחרי שגברה 0:2 על ורדר ברמן משערים של שראלדו בקר וטאייו אווניווי עלתה הקבוצה מהמזרח למ קום הרביעי בטבלה.

מונאס דאבור עלה מהספסל ושיחק רק 14 דקות בהפסד נוסף שספגה הופ נהיים, הפעם בבית 3:1 לפרייבורג.

תוצאות נוספות: קלן - אאוגסבו רג ,1:0 ארמיניה בילפלד - בורוסיה מנשנגלאדבך ,1:0 הרטה ברלין - שאלקה .0:3 דור הופמן

 ??  ?? ג'רארד. בדרך לאליפות ראשונה?
ג'רארד. בדרך לאליפות ראשונה?
 ?? צילום: אי.פי.אי ?? וייסמן. איש המשחק
צילום: אי.פי.אי וייסמן. איש המשחק
 ?? צילום: רויטרס ?? פוצ'טינו. חוזר לפריז
צילום: רויטרס פוצ'טינו. חוזר לפריז
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel