Israel Hayom

מצאו סגולה להצלחה

הפועל חולון גברה על מכבי חיפה העקשנית 88:96 בדרך לחצי גמר גביע המדינה ● טיירוס מגי וגיא פניני הצטיינו עם 19 נקודות כל אחד בצד המנצח ● הערב: מכבי ראשל"צ ועירוני נס ציונה במאבק על הכרטיס לארבע האחרונות במפעל

- אבי סגל

מה שנכון לליגה, נכון גם לג ביע. הפועל חולון עלתה לחצי גמר הגביע אחרי ניצחון ברוממה .88:96 למרות שזה לא היה ה 36 הפרש שהיה בין הקבוצות בליגה, הכל תאם את המומנטום בהן נמצאות הקבוצות. חולון אחרי חמש ניצחונות ליגה רצופים. חיפה עם שישה הפסדים רצופים, ניצחון ליגה בודד העונה ומ קום אחרון.

הדבר היחיד שיכול לעודד את חיפה זה ששני הפסדי הליגה האחרונים היו במשחקים צמודים ואתמול היא לא ויתרה עד הסיום. חוץ מזה חיפה עמו סת בעיות מכל כיוון. ההתקפה עבדה אמנם, ההגנה פחות. היא גם הגיעה למשחק בסגל קצר: עדיין רק עם שלו שה זרים ובלי אבי בן שימול הפצוע. מנגד, סי.ג׳יי האריס הפצוע לא היה בסגל של חולון והרכש החדש ניב מי שגב עדיין לא שותף, אבל הסגולים עשו את שלהם ויגיעו מצב רוח טוב למשחק הקריטי מול אא"ק אתונה בלי גת האלופות של פיב"א ביום שלישי.

למעשה, הקבוצה של סטפנוס דדאס לחצה על הגז רק שהיתה צריכה, לכן המשחק לא הגיע למחוזות ה 20 הפרש. חולון עלתה ליתרון דו ספרתי ברבע השני ומשם שלטה ללא בעיות בע ניינים עד הסיום. גם דקות ההתעו ררות החיפאית המאתגרת, בראשותו של נאור שרון לא עזרו, גם שהתוצאה עמדה על 82:86 לחולון, שלא נבה לה ובראשות טיירוס מגי 19) נקודות( ברחה ליתרון של 10 וניצחה.

והנה הנתונים של חולון שמספרים הכל: כמעט 100 נקודות, 62 אחוז ל ,2 13 שלשות ב 40 אחוזים. גיא פניני עם 19 נקודות הצטיין. בחיפה קיבלנו הופעה מצויינת של דונטה סמית' 18) נקודות, 7 ריבאונד, 6 אסיסטים( ושל מייקל בריסקר 22 נקודות )9מ 9 מהקו( אך זה לא הספיק.

דרבי כתום

במשחק נוסף שייערך הערב ברבע גמר הגביע מחכה לנו דרבי הכתומות השכנות, כשמכבי ראשל״צ תארח את עירוני נס ציונה .(18:00) שתי הקבוצות הגיעו בעונה שעברה לחצי גמר הגביע.

אם המשחק הזה היה נערך לפני שבועיים הפייבוריטי­ת היתה ברורה - ראשל״צ. נכון לעכשיו המומנטום הש תנה. ראשל״צ אחרי הפסד ביתי בליגה לגלבוע/גליל ואילו היריבה בתנופה אדירה. מאז מסכת השינויים בסגל שלה, נס ציונה היא קבוצה שונה עם ארבעה ניצחונות רצופים, כולל ניצחון גדול בארנה על הפועל ירושלים.

בשבוע שעבר היא השיגה שני ניצ חונות ליגה בהם קלע בראיין אנגולה ביחד 50 נקודות. בנס ציונה ווין סלדן חוזר לסגל על חשבון קוואן צ׳יטהאם.

 ?? צילומים: עודד קרני ?? מגי. משחק נהדר
צילומים: עודד קרני מגי. משחק נהדר
 ??  ?? סאואנה. קאמבק חיפאי חלקי
סאואנה. קאמבק חיפאי חלקי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel