Israel Hayom

"ניצחון חמישי בטור - מטרה אדירה"

כריס פרום התאושש מפציעה קשה ומתייחס לראשונה להצטרפות לישראל סטארט אפ ניישן: "יותר מכל נמשכתי להתלהבות של אדמס" ● עכשיו הוא מוכן לאתגר הבא: "אני בדרך הנכונה"

- אלי שטרן

לאחר שבמהלך סוף השבוע העלה תמונה במדי קבוצת יש ראל סטארט אפ ניישן לדף האינסט גרם שלו, רוכב העל כריס פרום התייחס לראשונה להצטרפותו לק בוצת רכיבת האופניים מהמזרח התיכון כשאמר: "מהרגע הראשון שקיבלתי את ההצעה מסילבן אדמס הרגשתי שזה הדבר הנכון. ההתלה בות שלו והפרויקט הנהדר החדירו בי אנרגיה ומוטיבציה".

לכך הוסיף פרום: "הרגשתי שהקבו צה הישראלית ואני חולקים את אותם ערכים, כמו האהבה לספורט האופ ניים והחום והמשפחתיות שמאפיינים את הקבוצה מאז ומתמיד. יותר מכל, נמשכתי להתלהבות האדירה הזו של סילבן ולאמביציה שמובילה את הק בוצה כולה".

בניגוד לציפיות לראות את פרום בישראל לפני פתיחת העונה, הגבלות נגיף הקורונה הביאו לכך שהכוכב הב ריטי צפוי לעזוב את מחנה האימונים שבו הוא נמצא בארה"ב ולחבור לקבוצה רגע לפני המרוץ הראשון של העונה, ככל הנראה ללא מחנה משותף עם שאר רוכבי סאן.

"כמי שזכה בשבעה מרוצי גרנד טור וביניהם ארבע זכיות בטור דה פראנס, אני מרגיש שמעבר לשאיפות האישיות שלי, קיבלתי הזדמנות מיוחדת במינה ומרגשת - לנסות ולסייע לסאן לה פוך לקבוצה שיכולה להתמודד במטרה לנצח במרוצים הגדולים בעולם וכמובן בגדול מכולם: הטור דה פראנס", אמר פרום, שביקר לראשונה בישראל בשנת ,2018 אז נפתח מרוץ הג'ירו ד'איטליה בירושלים, המשיך בת"א והסתיים בקטע השלישי באילת.

על שלושת הימים בארץ אמר פרום: "הביקור הזה הותיר בי זיכרונות מעור בים. נקלעתי להתרסקות כואבת בחי מום לקטע הפתיחה של הג'ירו בירוש לים, אבל בסופו של דבר התאוששתי וניצחתי את המרוץ, ולעולם לא אשכח את הקהל האדיר שצפה בנו בשלושת הימים בישראל. זו היתה הפתעה גדולה עבורי והוכחה שיש בסיס גדול להז ניק את הענף קדימה כפי שעשינו זאת בעבר בבריטניה. אני מקווה מאוד שיחד איתי, סאן תמשוך את הדור הצעיר לב

חור באופניים כדרך חיים ולגדל אלו פים. עבורי זה אתגר חדש ומלהיב".

"מכוונים לעלות מדרגה"

על העובדה ש"ייאלץ" לגדל סבי בו גם כמה רוכבים ישראלים, ובהם הוותיקים גיא ניב וגיא שגיב וגם הדור העולה של סאן, דוגמת עומר גולדש טיין ואיתמר איינהורן, אמר פרום: "הם ביצעו התקדמות ניכרת, זינקו וסיימו גרנד טורים והוכיחו כמה הם חשובים בהובלת הקבוצה קדימה. העובדה שאנ חנו מכוונים עתה לעלות מדרגה בדרך להפוך לגורם משמעותי בטורים הגדו לים - תאתגר אותם להיות טובים ות חרותיים יותר. אני מאמין שהם יעמדו בכך וכבר מחכה לפגוש אותם".

פרום יחזור העונה לראשונה לרכוב בצורה מלאה, לאחר התאונה הקשה שעבר במרוץ קרטריום דופין ב .2019 "מאז ההתרסקות כל צעד בשיקום נועד למטרה אחת: לחזור לכושר וליכולת שתאפשר לי להתמודד להשיג את הז כייה החמישית בטור. אני מאמין שאני בדרך הנכונה. זו מטרה אדירה עבורי, שמשתלבת בחלום הגדול של סאן לה פוך לקבוצה בקליבר הזה".

 ??  ?? פרום במדים החדשים
פרום במדים החדשים
 ?? צילום: דני מרון ?? פרום בג'ירו בירושלים
צילום: דני מרון פרום בג'ירו בירושלים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel