Israel Hayom

גורם בכיר בליכוד: "בעוד חודשיים, אחרי החיסונים, תמונת המנדטים תהיה אחרת לגמרי"

-

מעש נזכר הערב ראש הממשלה לדבר על גיבוש תוכנית למיגור הפשיעה בחברה הערבית. מצער שעד היום הנו שא לא עניין אותו ושממשלתו מנעה רק לאחרונה את העברת הצעת החוק שלי לעונשי מינימום למח זיקים ולסוחרים בנשק בלתי חוקי".

איחוד בשמאל

בתוך כך, בליכוד משדרים אופטימיות רבה לקראת הב חירות. במפלגה מאמינים כי בעוד חודשיים, לאחר השפעת החי סונים, התמונה תיראה אחרת לגמרי. "ראש הממשלה רגוע, הוא יודע שה תקופה המשפיעה ביותר במערכת הב חירות היא בשבועיים האחרונים", אמר ל"ישראל היום" בכיר בליכוד. "נגיע לשם במצב שרוב האוכלוסייה תהיה מחוסנת, המשק יתחיל לעבוד, וכל זה כשהעולם עוד יתבוסס בבוץ של הקו רונה. אנשים יבינו את הניהול וההישג. זה יבוא לידי ביטוי. כל ה"כוכבים לרגע" יתחילו לדעוך. הוא מאמין, וגם אמר את זה השבוע בוועדת החו קה של הליכוד, שנגיע ל 40 מנדטים". לדברי הבכיר, "אם הייתי מנחית פה אדם מבחוץ ומ ספר לו שראש הממשלה הביא ארבעה הסכמי שלום בתוך ארבעה חודשים בלי לוותר על מטר, בלי לשח רר מחבלים, בלי לגרש אף יהודי מביתו, ובנוסף מיליון איש קיבלו חיסונים ושמדינה של 9 מיליון היא מקום ראשון בעולם - עוד בלי להגיד משהו על יציבות ביטחו נית, ביטול הסכם הגרעין ועוד - הוא לא היה מבין איך לא מבקשים ממנו שימשיך. הצליחו לייצר אליו שנאה ודמוניזציה".

בליכוד מעודדים גם מהסתכלות על שאר חלקי המפה הפוליטית. "אנחנו רואים בסקרים שגוש הימין לא ממש השתנה, ויחד עם החרדים ובנט אנו מגיעים שוב ל 58 מנדטים", הסביר הבכיר בליכוד. "לגדעון סער אין 17 מנדטים מהימין. יש לו מצביעי כחול לבן ואנשים שחושבים שהוא יכול לה פיל את נתניהו. כשיהיו איחודים בש מאל - הם לא יישארו אצלו והמומנטום שלו יאבד".

בתוך כך, מיכל דיאמנט, עורכת דין בתחום הכלכלי, פעילה חברתית ונ כדתו של רה"מ לשעבר יצחק שמיר ז"ל, צפויה להצטרף למפלגת תקווה חדשה של גדעון סער.

 ?? צילום: שרון צור ?? נתניהו לצד המתחסן המיליון באום אל פחם, שישי
צילום: שרון צור נתניהו לצד המתחסן המיליון באום אל פחם, שישי
 ??  ?? מיכל דיאמנט
מיכל דיאמנט

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel