Israel Hayom

הסולידריות בענף גדלה

-

שנת 2020 היתה שנה מאוד לא פשו טה אבל מרגשת עבורי באופן אישי וכיועצת תקשורת. כשהתפרץ וירוס הקורונה - חוסר הוודאות, השינויים היומיומיים בהנ חיות, העזיבות של לקוח אחר לקוח והפחדים הכלכליים נראו לי כמו משבר שלא בטוח שנצלח אותו כענף וכל אחד כאינדיבידו­אל. ברגע שנפל לי האסימון שזה ככל הנראה מצב שלא יחלוף בתוך חודשיים שלושה - לקחתי רגע להתפקס, אספתי את הגמישות המחשבתית שנותרה בי, ובחרתי להמציא את עצמי מקצועית מחדש והקמתי משרד משלי. המצב הזה שם גם אותנו, היחצ"נים, במקום שמחייב צמיחה - התבוננות מחודשת על הענף, שינוי של כל מה שהכרנו כאנשי קריאייטיב וחישוב מסלול מחדש.

אחד הדברים שהקורונה עוררה אצל רבים זה אורח החיים הבריא שמתבטא בראש וב ראשונה בתזונה. הדהירה אל התזונה מהצומח, שאני עצמי חיה שנים, חיזקה לי את הרצון לפתוח משרד יחסי ציבור שמתמחה בעסקים קולינריים טבעוניים. הרצון להטיל אור על עסקים שמקדמים אורח חיים בריא בתקשו רת נראה לי הולם מאוד את התקופה, ולמ רות הפחדים להקים משהו חדש בתקופה כל כך לא בהירה ולא יציבה - אני יכולה לומר בלב שלם שזו היתה אחת הבחירות הנכונות שעשיתי מקצועית ובכלל.

בעקבות המצב הסולידריות בענף המס עדנות גדלה. בעלי עסקים מתאגדים יחד, יחצ"נים מסייעים ליחצ"נים, שפים משתפים

פעולה, כולנו למען מטרה אחת - שנמשיך לעבוד בתחום שמרגש את כולנו, וזה דבר שכיף לחוות.

אם הקורונה לימדה אותי משהו, זה לחיות את הרגע הזה, כי מחר עלול להיראות מאוד שונה ממה שדמיינתי. וזה בא לידי ביטוי גם בתכנונים עתידיים ביחסי ציבור - היום כל רעיון שאחשוב עליו עבור לקוח יהיה מותאם למצב של ישיבה, איסוף עצמי ומשלוח. כי הורגלנו לחשוב שאי אפשר לדעת מה יהיה ביום או בשבוע שאחרי. העתיד הוא בסי מן ירוק, ולכן באסטרטגיה שלי עם לקוחות אדאג לאמץ מגמות כמה שיותר אקולוגיות, חברתיות, משתלמות, עם חומרי גלם טבעיים, מחזקים ובריאים; ערכים שאולי לפני שנה לא היו באים לידי ביטוי גם בענף הקולינרי.

 ?? צילום: מהאלבום הפרטי ?? עדי רוזנשיין
צילום: מהאלבום הפרטי עדי רוזנשיין

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel