Israel Hayom

הקורונה מגיעה לסדרה

מחרתיים תעלה ב HOT עונה רביעית של הסדרה "הרופא הטוב" בכיכובו של פרדי היימור, מי שהתגלה כילד ב"צ'ארלי בממלכת השוקולד" ● בעונה הזו הקורונה מגיעה לבית החולים שבו מתרחשת הסדרה

- דודי כספי, לוס אנג'לס

מחרתיים תעלה ב HOT עונה רביעית של דרמת בית החולים "הרופא הטוב" )ערוץ ,HOT3 ב (20:45 בכיכובו של השחקן הבריטי פרדי היימור - מי שפרץ כילד בסרט "צ'ארלי בממלכת השוקולד" של טים ברטון, שם שיחק לצד ג'וני דפ.

שנה לפני הפריצה שלו בסרטו של טים ברטון, היימור ,(28) יליד לונדון, כיכב לצד דפ בסרט "למצוא את ארץ לעולם לא". הסרט עסק במחבר של "פיטר פן" ובאירועים שהביאו אותו לכתוב את הספר. היימור היה בן 12 בסרט, ודפ, שזיהה את הכישרון, המליץ לברטון לקחת אותו ל"צ'ארלי בממלכת השוקולד". בהמשך דיבב היימור את הדמות הראשית בסרט האנימציה "אר תור והמינימוני­ם", שיחק בסרט הד רמה "ריקוד לאור ירח" וכיכב גם בסדרת המתח "בייטס מוטל", שעלילתה הקדי מה את אירועי סרט האימה הקלאסי של היצ'קוק "פסיכו". היימור גילם בסדרה את הגרסה הצעירה של נורמן בייטס, שהפך לרוצח הסדרתי הידוע לשמצה.

ב"הרופא הטוב" מגלם היימור את דמותו של ד"ר שון מרפי, מנתח מחונן בבית חו לים נחשב בסן חוזה. מרפי, אדם עם אוטי זם, ניחן בזיכרון צילומי וביכולת להבחין בפרטים - תכונות שמחזקות את כישוריו כרופא. מנגד, הוא סובל מחרדה חברתית ויש לו קושי ביצירת קשרים אישיים - מה שמביא אותו לסיטואציות בעייתיות כרו פא. חלק מהבעיות שהוא סובל מהן נובעות מילדות קשה בעיירה קטנה בוויומינג.

בעונה החדשה הוא כבר בשנתו הרבי עית להתמחות. הוא מקבל אחריות למת מחים חדשים שנמצאים בשנתה הראשונה של ההתמחות, ובמקביל מנהל מערכת יחסים עם ליאה, מהנדסת שעובדת במח לקת המחשבים של בית החולים. השניים הפכו לזוג בסוף העונה הקודמת.

בהתאם לצו השעה, הקורונה והשפעתה על הצוותים הרפואיים עומדות בלב שני הפרקים הראשונים בעונה החדשה. אולם החל מפרק 3 ואילך יוצר הסדרה, דיוויד שור )"האוס"(, בחר להתקדם לעולם שא חרי המגיפה. זאת "על מנת להרחיק את הרצף העלילתי מהקורונה ולתת לסיפו רים האנושיים את המרחב המתאים להת קיים בצורה עוצמתית, אמיתית ומרגשת".

היימור, שמשמש גם אחד המפי קים בסדרה, סיפר בראיון לקידום העונה החדשה כי "לחזור לעבודה כשאנחנו מגלמים דמויות שמ תמודדות עם המגיפה - בהחלט הקל עלינו. לבשנו ציוד מגן ומסי כות וקיבלנו הנחיות ברורות כיצד לנהוג. כל הצוות והשחקנים עוב רים סדרה של שלוש בדיקות קו רונה בכל שבוע. אנחנו מקפידים על ריחוק חברתי ועוטים מסיכות. העלילה אמנם התקדמה, אבל כולנו חיים במודעות שמה שקורה כרגע אינו מצב נורמלי".

לדבריו, "השבוע הראשון לסגר, במארס האחרון, היה מוזר מאוד. הכל השתנה אז. למזלנו, השלמ נו את צילומי העונה השלישית והייתי כבר עם בני משפחתי באנגליה. השהות שם התארכה יותר ממה שציפיתי. כולנו אסירי תודה להיות שוב על סט הצילומים ועל כך שיש לנו עבודה".

עוד אמר היימור כי הוא חש שמוטלת עליו אחריות גדולה כמי שמגלם דמות של אוטיסט. "מהרגע הראשון היה לי חשוב להציג אוטיזם בצורה אותנטית", סיפר, "ביצעתי תחקיר מקדים והתייעצתי עם מומחים שאנחנו עובדים איתם עד היום. כמה מאיתנו שיתפו בחוויות אישיות של מפגש עם אוטיזם בחיים הפרטיים. זה עוזר מאוד לשלב זאת בצורה טבעית בעלילה. עם זאת, חשוב להבהיר שהדמות אינה מייצגת אוטיזם, מדובר באדם ספציפי. המטרה היא שהחשיפה לעולמה של הד מות תעורר דיון חשוב".

 ?? צילום: באדיבות ?? היימור ב"הרופא הטוב"
ABC
צילום: באדיבות היימור ב"הרופא הטוב" ABC

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel