Israel Hayom

לארי קינג אושפז בגלל קורונה

מגיש הטלוויזיה בן ה 87 מאושפז זה עשרה ימים בבי"ח בלוס אנג'לס לאחר שחלה בקורונה ● במשך 25 שנה הגיש תוכנית ראיונות מצליחה ב ,CNN ובשנים האחרונות מגיש תוכנית שמשודרת ב Hulu

- דודי כספי, לוס אנג'לס

מגיש הטלוויזיה הוותיק לארי קינג (87) אושפז בבית חולים לאחר שאובחן כחולה קורונה.

קינג, אחד המראיינים המצליחים בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריק נית, חלה בקורונה ונתון זה עשרה ימים להשגחה רפואית בבית החולים סידר סיני בלוס אנג'לס. כך דיווחו כלי התקשורת בארה"ב בסוף השבוע. לא נמסרו פרטים נוספים לגבי מצבו, למעט העובדה שבני משפחתו אינם רשאים לבקרו.

קינג, שנולד ב 1933 למשפחה יהודית אורתודוקסי­ת בברוקלין, זכה לחשיפה בינלאומית הודות לתוכנית הראיונות שלו ב CNN "לארי קינג לייב", שרצה במשך 25 שנים וירדה מהאוויר בשנת .2010

על פי ההערכות, הוא נמצא בסי כון גבוה לקורונה לא רק בשל גילו המתקדם אלא גם בשל עברו הרפואי. ב 1987 הוא עבר ניתוח מעקפים לאחר שלקה בהתקף לב. לאורך השנים הוא סיפר על ההתמודדות עם מחלת לב בראיונות ובספרים שפרסם.

כמו כן, ב 2017 נמצא גידול סרטני בריאותיו במהלך בדיקת רנטגן שגר תית. הגידול הוסר בהצלחה.

"לארי נלחם בבעיות רפואיות רבות בשנים האחרונות, והוא נלחם בכל הכוח גם הפעם, הוא אלוף", מסר מקורב למשפחתו בתגובה לחדשות רשת הטלוויזיה .ABC

רק לאחרונה איבד קינג שניים מי לדיו. אנדי, בנה של אשתו השלישית, אלן אקינס )שקינג אימץ אותו(, נפטר בסוף יולי בגיל 65 מהתקף לב.

בתם המשותפת של קינג ושל אשתו השלישית, חיה, נפטרה שלושה שבו עות לאחר מכן, באוגוסט, בגיל ,52 לאחר שנאבקה בסרטן הריאות.

לקינג שלושה בנים נוספים: לארי ג'וניור בן ה ,59 מאשתו השנייה אנט קיי )שעל קיומו נודע לקינג רק בש נות ה ,(90 ושני בנים צעירים מני שואיו הנוכחיים לאשתו השביעית שון סאות'פיק: צ'אנס (21) וקאנון .(20)

בני הזוג פתחו בהליכי גירושים ב ,2010 אבל חזרו בהם והכריזו על שלום בית. בשנה שעברה שוב הגיש קינג בקשה לגירושים. לקינג יש גם תשעה נכדים וארבעה נינים.

מאז פרישתו מרשת החדשות CNN הוא החל להגיש את תוכנית הראיונות "לארי קינג עכשיו" בשירות הצפייה בתשלום של המיליארדר קרלוס סלים. התוכנית זמינה גם בשירות הסטרימינג Hulu בארה"ב.

 ?? צילום: אי.פי ?? לארי קינג
צילום: אי.פי לארי קינג

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel