Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

שני - 04.01.2021

- יום

גדי

יום נחמד וחיובי. בשורה טובה שתתקבל בטלפון תיתן את הטון לפחות לחלקו הראשון של היום. אתם מצליחים להגיע להישגים טובים בעבודה. פגישה עם חברים ותיקים עולה על הפרק וגורמת לכם התלהבות.

דלי

אתם מגלים נוקשות ועקשנות, שגורמות לסובבים להתקפל ולסגת. נסו להירגע. מילה טובה בטלפון או מתנה סמלית יעזרו לטיהור האווירה. אל תפתחו רגשי אשם כלפי אהוביכם, אחרת לא תוכלו לסלוח לעצמכם.

דגים

יום מוצלח כלכלית. יש הזדמנות לעסקה טובה. אתם אפילו לא צריכים להתאמץ מדי. קשר חדש יחסית מקבל משמעות רומנטית. הרקיע רומז על הצורך להתקדם בנתיב המיסטי, גם אם השעה דוחקת בענייני חומר.

טלה

אתם מרגישים צורך בהתאווררות. שילוב תענוגות ועסקים ייתן לכם את ההזדמנות הנאותה. אתם חווים תחושת חיוניות כפי שלא הרגשתם הרבה זמן. אל תהיו מקובעים על מקום אחד מסוים. האושר הוא בנדודים.

שור

התאוששתם ואתם נראים נפלא. אתם מצליחים להתאים את עצמכם למצב על פי הנדרש. תחושת אי ודאות מעכירה במקצת את האווירה, אך למעשה אתם מספיק בטוחים בעצמכם כדי לגרום לכך שיהיה בסדר.

תאומים

עלולים להתפתח עימותים עם עמיתים או בני משפחה. בדרך כלל אתם מגלים סבלנות למקרים מעין אלה, אך היום נוחת עליכם מצב רוח תוקפני. בערב צפוי לפנויים מפגש עם אנשים חדשים ומעניינים.

סרטן

צפוי יום מעניין מלא תנועה, המשלב נסיעות ומפגשים עם חברים. אתם מרגישים נהדר והזוגיות מתחזקת. אתם מגלים יכולות נתינה חדשות. אנרגיה חיובית עוזרת לממש שאיפות שבעבר יכולתם רק לחלום עליהן.

אריה

הזדמנויות חדשות נפתחות. סמכו על האינטואיצי­ה והפעילו יוזמה. אל תתייחסו למי שמעיר הערות, ובעצם מביעים את פחדיו. יש מי שזורק לכם אמירה לא ברורה. אם לא הצלחתם לרדת לפשרה, בקשו הסבר.

בתולה

עייפות ותחושת חוסר אונים משתלטות עליכם. יום למנוחה בבית. התשישות הפיזית מקבלת גם ביטוי רגשי. מישהו שאינכם מודעים לרגשותיו כלפיכם ייכנס לחייכם. הציבו גבולות ברורים כדי למנוע אי נעימות.

מאזניים

היום תקיימו שיחה חשובה בענייני כספיים עם מישהו קרוב. יש לקבל החלטות הכרוכות בשינוי מקום מגורים, וקשה לכם. טוב ליבכם גורם לכם להזמין אחרים לחגוג על חשבונכם. אין בכך כל רע כל עוד זה הדדי.

עקרב

יום נפלא. הטלפון לא מפסיק לצלצל ואתם מרגישים שכל העולם מחפש את קרבתכם. הצעות מעניינות שמגיעות משתפרות בהדרגה. בקצב הזה תוכלו להתאושש כלכלית הרבה יותר מהר מכפי שחשבתם.

קשת

יום מתוח. אתם מנסים לחולל שינויים במערכות יחסים קיימות, ואם חשבתם שהעניין הזה יעבור מעצמו ובשקט, אתם נוכחים לדעת שזה ממש לא כך. הרקיע קורא לכם לכוון את מחשבותיכם אל עסקים מעבר לים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel