Israel Hayom

"אצילי יהיה שחקן מכבי חיפה"

בכרמל מעריכים שאם לא יקרה משהו יוצא דופן, הקשר יחתום בקרוב אצל מוליכת הטבלה: "כל הסוגיות שעלו פתירות" ● הפועל חיפה: קרע בשריר התאומים לרן קדוש, שייעדר שבועיים

- ליאב נחמני ושי ארצי

עומר אצילי מתקרב למכבי חיפה. ביממה האחרונה חלה התקדמות בשיחות בין הצדדים, וגו רם המקורב לשני הצדדים אמר: "כל הסוגיות שעלו פתירות. אם לא יקרה משהו יוצא דופן, אצילי יהיה שחקן חיפה במהלך חלון ההעברות".

בנוגע לאנדרה ג'ראלדש, אין הת קדמות במגעים בין הצדדים ומדו בר בעסקה מורכבת יותר ויקרה, אך הירוקים לא ירדו מהאפשרות לצרף את המגן.

בנושא אחר, עאיד חבשי נעדר מהאימון אתמול, ובמועדון מנסים להבין את פשר ההיעדרות ואם יש קשר לעובדה שאיבד את מקומו בה רכב לעופרי ארד. חבשי מאוכזב מאוד ממעמדו בקבוצה, למרות שהוסבר לו כי ההחלטות שהתקבלו על ידי המאמן ברק בכר הן מקצועיות.

מבחינה מקצועית, הירוקים נמצאים בתקופה נהדרת אחרי שמונה ניצחו נות רצופים, וכבר מחר מצפה להם משחק חוץ מול הפועל ב"ש. צ'ארון שרי נבדק אתמול בעקבות רגישות במפשעה, קיבל טיפול רפואי ועל פניו הוא יכול לשחק מחר. עם זאת, שרי ייבדק שוב, שכן החמרה של הפציעה יכולה לגרום לו להיעדרות ממושכת.

בב"ש אנתוני וארן, שנפצע והוח לף בניצחון על מכבי נתניה, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וייע דר מהמשחק מחר. במועדון מבירת הנגב מעוניינים להתחזק בחלוץ נוסף בחלון ההעברות הקרוב וגיששו אצל אלון תורג'מן, אך הוא מעדיף להישאר בחו"ל. בקבוצה רוצים לצרף גם שחקן לחוליה האחורית ויש רצון לראות את

חאתם עבד אלחמיד חוזר, אך הסיכויים לכך אינם גבוהים.

הפועל חיפה. השוער רן קדוש עבר אתמול בדיקת אולטרה סאונד שבה התברר כי הוא סובל מקרע בשריר התאומים, שיוביל להיעדרות בת כשבועיים. קדוש הוא השוער השני של חיפה, ומאחר שהשוער הראשון יסמין בוריץ' פצוע אף הוא בשריר הירך האחורי, השוער השלישי עמית סואירי יפתח בין הקורות מול עירוני ק"ש מחר.

"זה הזוי ששני שוערים סובלים מפציעות שריר, חוסר מזל מדהים", אמרו במועדון והוסיפו: "סואירי הוכיח מול בית"ר שהוא שוער מוכשר ואנ חנו סומכים עליו". מעבר לכך, בחי פה שואבים עידוד מהעובדה כי לא היו תלונות מצד שחקנים נוספים על תסמיני קורונה. דור מלול אמור לשוב היום לאימונים אחרי שהחלים מהמח לה, אך הוא לא יהיה בסגל מול ק"ש.

1:1 בין סכנין לבני יהודה

לבני סכנין היתה הזדמנות גדולה לב רוח קצת לתחתית, אבל חוסר מזל אדיר מנע ממנה ניצחון על בני יהודה - אחת היריבות הישירות שלה על ההישארות בליגה. הקבוצה של תמיר בן עמי, כפיר אדרי או יעקב אסייג - תלוי מתי כל אחד מהם עומד על הקווים - דווקא

 ??  ?? אצילי. בקרוב בחזרה בארץ הקודש?
אצילי. בקרוב בחזרה בארץ הקודש?

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel