Israel Hayom

במגמה חיובית

למרות סגל קצר בעקבות התפרצות קורונה, מנצ'סטר סיטי רשמה ניצחון שלישי ברציפות - 1:3 מרשים על צ'לסי ● בספרד: סוארס העניק לאתלטיקו מדריד 1:2 על אלאבס בדקה ה 92

- דור הופמן

מעמדו של פרנק למפארד צנח לשפל חדש לאחר שצ'לסי הובסה בביתה 3:1 על ידי מנצ'סטר סיטי וספגה הפסד רביעי בששת המחזורים האחרונים. התוצאה אמנם לא נוראית למראית עין, אך אין בה מספיק כדי לספר את הסיפור במלואו. סיטי הגיעה למשחק בסגל קצר וללא שוערה אדרסון עקב התפרצות קורונה, ולמרות זאת הביכה את צ'לסי במ חצית הראשונה עד לרמת גיחוך.

ההגנה של הכחולים נראתה נורא ואיום, איטית ולא מתואמת, ואיל קיי גונדואן, פיל פודן וקווין דה בריינה ניצלו זאת ל 0:3 משפיל אחרי 34 דקות. למפארד ניסה לש נות את התמונה במחצית השנייה, אך לאחר החילופים האדסון אודוי רק צימק את התוצאה והשאיר את צ'לסי ללא ניצחון העונה מול שש הגדולות ובמקום השמיני.

מנגד, סיטי, עם ניצחון שלישי ברציפות, ממשיכה לטפס במעלה הטבלה עד למקום החמישי ורחו קה כעת רק ארבע נקודות מהמ קום הראשון.

עוד אתמול: מי שחזרה לטפס למ עלה היא לסטר סיטי, שאחרי שתי תוצאות תיקו גברה 1:2 על ניוקאסל ועלתה למקום השלישי. ג'יימס מדי סון ויורי טילמנס כבשו למנצחת, אנדי קארול רק צימק עם שער הלי גה הראשון שלו מאז אפריל .2018

ספרד. יש ניצחונות שחוזרים אליהם בסוף עונה, וה 1:2 של את לטיקו מדריד על אלאבס עשוי להיות כזה. אלאבס לקחה העונה נקודות מריאל מדריד ומברצלונה, ועד הדקה ה 92 החזיקה את את לטיקו על 1:1 אחרי ששער עצמי של פיליפה ביטל יתרון של מרקוס יורנטה. אז הגיע לואיס סוארס, ועם שערו התשיעי העונה העניק לקבו צה של דייגו סימאונה ניצחון שה חזיר אותה למקום הראשון.

עוד אתמול: אתלטיק בילבאו פי טרה את מאמנה גאיסקה גריטאנו דווקא אחרי ניצחון 0:1 על אלצ'ה.

איטליה. מילאן עלתה למפגש מול בנבנטו של פיפו אינזאגי בי דיעה שאינטר הביסה מוקדם יותר 2:6 את קרוטונה, עם שלושער רא שון של לאוטרו מרטינס באיטליה, ועלתה על חשבונה למקום הראשון. למרות ששיחקה בעשרה שחקנים במשך שעה וללא זלאטן, מילאן עמדה במשימה. פרנק קסיי )פנדל( ורפאל לאאו העניקו לה ,0:2 שהשיב אותה למקום הראשון לקראת המפ גש הגדול מול יובנטוס ביום רביעי.

עוד אתמול: אדין דז'קו הע ניק לרומא 0:1 על סמפדוריה ואת המקום השלישי. נאפולי רביעית אחרי 1:4 על קליארי. אטאלנטה - ססואולו .1:5

גרמניה. אחרי שפיגרה 0:1 בכל שבעת משחקי הליגה האחרונים שלה ולא הפסידה באף אחד מהם, באיירן מינכן החליטה להשתעשע מול מיינץ. הפעם, באליאנץ ארינה, האלופה הגרמנית החליטה להיקלע לפיגור 2:0 בהפסקה ולהתחיל משם.

שלא במפתיע, באיירן יצאה גם מזה, ודי בקלות. יוזוע קימיך הת חיל את הקאמבק בדקה ה ,51 לירוי סאנה המשיך אותו חמש דקות אחר כך, וב 20 הדקות האחרונות ניקלאס זולה וצמד של רוברט לבנדובסקי סגרו את המשחק על ,2:5 שהחזיר את באיירן לראש הטבלה.

ג'יידון סאנצ'ו סגר את 2020 בלי שער ליגה מאז חודש מאי וכשהרבה ביקורות נשמעות על היכולת שלו, אז את 2021 הוא פתח בסערה. הקי צוני האנגלי בישל למנואל אקאנג'י וכבש את שערו הראשון העונה ב 0:2 של בורוסיה דורטמונד על וולפס בורג, שהעלה את הקבוצה של אדין טרזיץ' למקום הרביעי בטבלה.

 ?? צילום: רויטרס ?? דה בריינה ופודן חוגגים בסטמפורד ברידג'
צילום: רויטרס דה בריינה ופודן חוגגים בסטמפורד ברידג'

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel