Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שלישי - 05.01.2021

גדי

האנרגיות של הכוכבים יופיטר ופלוטו משתלבות עם אלו שלכם. אתם מרגישים אשמה בנוגע לאדם קרוב. קשה לכם למלא משימה מסוימת בגלל מעורבות רגשית ששורשיה בילדות. עליכם להתמודד עם הפחדים.

דלי

אתם מקבלים הצעה עסקית שמותירה רושם טוב, אך ככל שתרבו להתלבט, כך יאמיר המחיר שתצטרכו לשלם. משחקי כבוד עלולים לקלקל בתחום הרומנטי. כדאי לכם להיות בצד החכם ולא בצד הצודק...

דגים

גישה מהפכנית עשויה להביא לסיומו מהלך שאתם מובילים כבר הרבה מאוד זמן. מידע חדש שמגיע אליכם מאפשר קבלת החלטה מהירה. צפוי אירוע שאתם מתלבטים אם להזמין אליו אדם שאינכם מחבבים.

טלה

אתם מנסים לנהל את היום הזה על מי מנוחות, אבל נתקלים בקשיים מכל הכיוונים. בבית האווירה מתוחה, אף שאתם עושים מאמצים לא ללבות את האש. אתם מרגישים שאין מעריכים אתכם מספיק למרות ההשקעה.

שור

האנרגיות של מרס ונפטון משתלבות עם אלו שלכם. צפוי עימות לא נעים עם מישהו שמעלה נימוקים וטיעונים המציגים אתכם באור שלילי. לעומת הקשיים בתחום האישי, צפויות חדשות טובות הקשורות לעבודה.

תאומים

אתם מתחילים את היום ברגל ימין וחווים רגשות חיוביים ושמחה. מפגש חברתי גורם לכם נחת. יש לכם תחושה מוצדקת שמעריכים אתכם. הימנעו מהערות שלא במקומן כדי שלא לקלקל את האווירה.

סרטן

אתם מפזרים הצהרות ואחר כך ממהרים לשנות את עמדתכם. טיפ: בעתיד, שמרו על דיסקרטיות. המתינו קצת לפני שאתם מספרים לכל העולם מה מתרחש בחיים הפרטיים שלכם. יום נפלא לנסיעות קצרות.

אריה

אתם מתאמצים בעבודה, אבל למרות העומס אתם מלאי מרץ ויש לכם יופי של מצב רוח. בימים אלה שותפויות עושות לכם טוב כל עוד אינכם שוגים בבחירת שותפיכם. טיפ: סיסמת היום היא אסרטיביות.

בתולה

בזבוז כספים ללא ביקורת עצמית עלול להביא למצב של אי נעימות. עליכם להתגבר על ההתנהגות חסרת הרסן. פריצת דרך בעסקים עשויה להתרחש לאחר מפגש חשוב עם אדם שכבר שוחחתם איתו בטלפון.

מאזניים

מידת המעורבות של אדם קרוב לכם במצבים חדשים, תלויה בשיתוף הפעולה שלכם. שמרו לעצמכם את הזכות לפעול בעקבות מידע שיגיע ממקור לא צפוי. הקפידו על יכולת להכיל את מי ששונה מכם.

עקרב

האנרגיות של ונוס ויופיטר משפיעות על גזרת מזלכם. לפעמים נדמה לכם שהכי טוב היה אילו יכולתם להתרחק מכולם. זה אחד מהימים שבהם אתם מרגישים שנמאס לכם להוכיח לכל העולם עד כמה אתם חזקים.

קשת

אתם מתחילים ליהנות מההשקעה שלכם בזוגיות - יש ניצנים של אופטימיות. תפסיקו להיות בחרדה לגבי העתיד. פשוט נסו לזרום בשיא הטבעיות עם מה שקורה. אל תושפעו ממה שאנשים סביבכם אומרים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel