Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום ראשון - 10.01.2021

-

גדי

המיקום הנוכחי של כוכב מארס מדרבן אתכם לעשות שינויים, וזה יכול בהחלט לתרום לכם הרבה. אם אתם זקוקים למשב רוח רענן בתחום החברתי, זה הזמן להתחבר עם אנשים אינטלקטואל­ים שיכולים לספק עניין של ממש.

דלי

שיפור תקשורת בין אישית נחוץ בדחיפות. אתם מעבירים, בלי כוונה רעה, מסר תוקפני. תוכניות משותפות בתחום המשפחתי הרחב ישפרו זאת, גם אם בהתחלה תיישמו את הרעיון בצורה מלאכותית ולא מתוך רצון אמיתי.

דגים

הצעות מפתות מגיעות מכמה כיוונים, ואתם מתלבטים. מומלץ להירגע כדי שההיגיון והאינטואיצ­יה יעבדו יחד. בזוגיות: הניחו לבני הזוג את המרחב שלו הם זקוקים - אפשר לאהוב בלי לחנוק זה את זה.

טלה

קשה לכם לעבור את היום הזה בלי להתנגש עם בעלי סמכות שמנסים לשים אתכם בפינה. ריקון האנרגיות הנפשיות גורם לתחושת תשישות. הפתרון נעוץ בשינוי הגישה, ולא בניסיון לשנות את המציאות הקיימת.

שור

אתם נמצאים במצב עדין. נסו להתחבר פנימה ולבדוק מה באמת אתם רוצים. הפרטנרים שלכם לא מגיבים? כנראה אתם לא מעבירים מסר ברור. מה לעשות? במקום להתלונן, תגידו מה אתם רוצים.

תאומים

הצלחתם להשלים פרויקט שעליו עמלתם תקופה ארוכה. זה הזמן להאט את הקצב ולהירגע. כמה נושאים העומדים על הפרק יזכו לדחיפה בעקבות שיתופי פעולה. הרחיבו את פעילותכם בעולם הרוחני.

סרטן

למרות הלחץ, האווירה בבית טובה מאוד. יש הרגשה שניתן ללבן גם נושאים שבעבר היו טאבו. אם אתם מוצאים את עצמכם שקועים בענייני רכוש ונכסים, כדאי להתנער מאמוציות ולהעדיף את הגישה המעשית.

אריה

אתם שקועים יתר על המידה בעצמכם ובצרכים שלכם. הגיע הזמן לנער את האבק מעל קשרים חברתיים ולהפיק תובנות חדשות שיעזרו לכם לעבור את הימים בצורה חיובית יותר - זאת הדרך לשפר את איכות החיים.

בתולה

לימודים בתחום שמעניין אתכם יכולים לשמש מסגרת מבורכת שתיתן לכם את פסק הזמן שדרוש לכם. אירוע מקרי יאפשר לכם להתחיל במסע מרתק של הגשמה עצמית.

מאזניים

היום אתם מרגישים שבאמת חזרתם לעצמכם, ויש לכם מספיק כוחות כדי לצעוד קדימה במלוא המרץ. גייסו את כל הכישורים והמשאבים האישיים שיש לכם לקידום המטרות שהצבתם לעצמכם. חשוב להתמקד.

עקרב

הגיע הזמן לשפר את מצבכם הגופני, שהוזנח קצת לאחרונה. זה הזמן להקדיש זמן למנוחה מעבודה ולחזור לפעילות גופנית. הקפידו לבחור משהו שונה ואטרקטיבי עבורכם, ולא את השגרתי והמובן מאליו.

קשת

עומס בעבודה גורם לכם למצב רוח מוזר. מצד אחד אתם נחשפים לתחומים חדשים ומרתקים. מנגד, אתם כמעט כורעים תחת הנטל, ויש מי שמתלונן על כך. חשוב לדבר על כך עם המעורבים ולתכנן את סדר היום.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel