Israel Hayom

"מקווים שהמצב לא יפגע בנו"

חשש בבית"ר ירושלים שהסחבת באישורו של השייח' חמד בן חליפה על ידי הוועדה להעברת זכויות, תמנע הגעת רכש בחלון ההעברות הנוכחי: "אנחנו צריכים את הכסף של השייח' כדי להתחזק" ● הפועל ת"א: האוהדים שוב הפגינו מול ביתו של ניסנוב

- שי ארצי

גורמים בבית"ר ירושלים חו ששים כי בעקבות הסחבת סביב אישורו של השייח' חמד בן חלי פה על ידי הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל, הקבוצה לא תתחזק בצורה מספקת בחלון ההעב רות הנוכחי. "אנחנו צריכים את הכסף של השייח' כדי להתחזק בינואר", אמר גורם בקבוצה שהוסיף: "אני מקווה שכל המצב לא יפגע בנו".

יש לציין כי בשבוע שעבר השייח' העביר לקבוצה סכום ראשוני של כמה מאות אלפי דולרים, כמעין מקדמה, אבל לפחות בשלב הזה נראה כי הכסף הזה לא מיועד לחיזוק.

בצוות המקצועי של בית"ר רצו כי דוע את עומר אצילי. בכירי המועדון שוחחו עם הקשר, והבעלים משה חוגג ניסה לשכנע אותו שכדאי לו להגיע לבית וגן, אך הם קצת התאכזבו להבין שלמרות מסע השכנועים והלחצים הוא מעדיף את מכבי חיפה. כדי לא לבזבז זמן יקר, בבית"ר החלו לבדוק אופציות של שחקנים זרים בעמדה הזאת.

העניין הוא שסלובודן דראפיץ' ושי ברדה מכוונים לחזק את הקבוצה לפ חות בשלושה שחקנים בכירים בחלון ההעברות - בלם, קשר אחורי, ושחקן התקפה - אבל, כאמור, לא ברור אם הם יקבלו את מבוקשם. שחקנים שנמ צאים חזק על הכוונת של המאמנים הם עידן נחמיאס, כפי שפורסם לראשונה

ב"ישראל היום", עדן שמיר, שעשוי לעזוב את סטנדרד ליאז', וכן דור מיכה.

ומה קורה עם אישורו של השייח' בן חליפה? ובכן, בהתאחדות לכדור גל לא אוהבים את ההתקפות של חוגג ואנשי בית"ר על הוועדה, וטוענים כי הם מחויבים לעשות את כל הבדיקות ושכל עוד השייח' לא ימציא תעודת יושר - הוא לא יאושר.

בבית"ר, כידוע, כבר איימו שיפנו בנושא לבית המשפט, אך גורם המ עורה בפרטים הדף את הביקורות מצד הירושלמים על כך שדרישות הוועדה מהשייח' מוגזמות, והזכיר שלפני כמה שנים, כאשר אלי טביב רכש את הפועל ת"א, הוועדה להעברת זכויות לא קיבלה את תעודת היושר שלו עד שהמציא את כל המסמכים הנדרשים, ובמקרה הזה הוועדה לא קיבלה שום תעודת יושר המעידה על היעדר עבר פלילי.

בסביבת המועדון כבר תוהים מה יקרה אם השייח' לא יאושר בסופו של דבר, ולא יודעים אם במקרה כזה חוגג יודיע גם הוא על עזיבה. עם זאת, מקורב לבעלים אמר אתמול: "אני לא רואה מצב שחוגג יעזוב אם לא יאש רו את השייח', העסקה שלהם סגורה".

הפועל ת"א. כדורגל אין, הפגנות יש. עשרות אוהדי הפועל ת"א הגיעו במוצ"ש לביתו של אחד מבעלי המו עדון שרון ניסנוב בסביון, שם הם הפ גינו נגדו ונגד אחיו איציק, והמשיכו לדרוש שהשניים יעזבו את הקבוצה באופן מיידי.

בנושא אחר, הנהלת הפועל גינתה את מקרה האלימות החמור שהתרחש ביום שישי במתחם האימונים, כאשר האפסנאי הוותיק אלי בואנו הרים יד על אחד השחקנים הצעירים, אופק בלס. המנכ"לית אודליה פרידמן זימנה את השניים לבירור, ומהנהלת הקבוצה נמסר כי "הנושא יטופל בחומרה בין כותלי המועדון".

סולומון בדרך לארסנל?

האם מנור סולומון בדרך לאחד ממועדוני הפאר בפרמייר ליג? על פי פרסום באחד מאתרי הספורט באוקראינה, הקשר הישראלי של שח טאר דונייצק עשוי להצטרף לארסנל כבר בחלון ההעברות הנוכחי.

העיתונאי שדיווח על המהלך הס ביר שההחלטה של המועדון להחזיר את הקשר מיכאיל מודריק, שהושאל לדסנה וחזר לשחטאר בסוף השבוע האחרון, מלמדת אולי על הכוונה למ כור את סולומון.

ארסנל נמצאת בשבועות האחרו נים במגמת שיפור אחרי פתיחת עונה מזעזעת, ומאמן אותה הספרדי מיקל ארטטה. אם אכן סולומון יצטרף, הוא יהיה הישראלי השני בהיסטוריה של התותחנים, אחרי יוסי בניון.

 ?? צילום: אורן בן חקון ?? דראפיץ' וברדה. רוצים להתחזק בשלושה שחקנים בכירים
צילום: אורן בן חקון דראפיץ' וברדה. רוצים להתחזק בשלושה שחקנים בכירים
 ??  ?? אוהדי הפועל מחוץ לביתו של ניסנוב
אוהדי הפועל מחוץ לביתו של ניסנוב

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel