Israel Hayom

זינוק בהזמנת טיסות: מילאנו ב 137 ש'

השקל חזק והישראלים בדרך להתחסן - מה שיאפשר חזרה בלי בידוד וכניסה להרבה מדינות ● בין המציאות: ברלין ב 200 שקלים, לונדון ב 500 שקלים

- שמעון יעיש

בשבועיים הקרובים מדינת יש ראל תהיה תחת סגר - אחת המשמעויות היא שאין אפשרות לר כוש כרטיסי טיסה ולטוס, למעט מק רים מיוחדים. המשבר שבארץ סיומו נראה באופק, מקרב את החלום לחדש את הטיסות לחו"ל.

בין המדינות שמאפשרות כניסה לישראלים כבר כיום ניתן למנות את ארה"ב, מקסיקו, ברזיל, קוסטה ריקה, איחוד האמירויות, רואנדה, סיישל )עם בידוד(, יוון )עם בידוד קצר(, הרפובלי קה הדומיניקני­ת, פנמה, טורקיה, האיים המלדיביים ומדינות נוספות.

מבדיקה במנועי החיפוש השונים עולה כי מחירי הטיסות לחודש פברואר די משתלמים, בהתחשב בעובדה שהדו לר נמצא בשפל של עשרות שנים ושערו היציג עומד על פחות מ 3.2 שקלים. דוגמאות לכך ניתן למצוא בטיסות לדו באי של אל על וישראייר ב 840 שקלים לטיסות הלוך וחזור במגוון תאריכים, טיסות ישירות לאיסטנבול עם חברת פגסוס ב 320 שקלים בחודש מארס 14-) ,(8 טיסות ישירות ללונדון עם וויז אייר ואיזי ג'ט ב 500 שקלים 4-3) וגם 11 בחודש מארס( ועוד לא מעט אפשרויות למגוון רחב של יעדים ברחבי העולם.

נכון לעכשיו רוב מדינות אירופה לא מכניסות ישראלים, אך אם הדבר יתאפ שר עד חודש מארס, ישנן טיסות ישירות במחירים מצחיקים לאמסטרדם 320) שקלים הלוך וחזור, 4-3 וגם 13 במא רס(, ברלין 200) שקלים בתאריכים 3-2 וגם 9 במארס( או מילאנו ב 137 שקלים לטיסות ישירות הלוך וחזור עם וויז אייר ואיזיג'ט בין התאריכים 30-24 במארס.

ניר מזור, סמנכ"ל שיווק בחברת קשרי תעופה, התייחס למגמה: "אנו רואים עלייה בהזמנות בימים האחרונים בע קבות התקדמות מבצע החיסונים החל מסוף ינואר ולחודשים פברואר ומא רס. היעדים המבוקשים כרגע הם דו באי, ארה"ב ומקסיקו ולכיוון פסח יוון וקפריסין שעשויות להיפתח בקרוב".

לדברי גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר: "אנו מתחילים לראות הזמנות לתקופת הפסח והקיץ. המדינות הבולטות בהזמנות הן קפריסין, יוון, דובאי, בחריין ומונטנגרו".

 ??  ?? לונדון נראית קרובה מתמיד
לונדון נראית קרובה מתמיד

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel