Israel Hayom

ניתוק מלכותי: הארי ומייגן מפסיקים את השימוש ברשתות החברתיות

- ארז לין וסוכנויות הידיעות

שרתים שלהן ומחנות האפליקציות משום שאפשרה תוכן שקורא לאלי מות לכאורה.

לא ברור אם פארלר תוכל להמשיך להתקיים ללא הגישה לחברות אלו, וייתכן שייקח לה כשבוע עד שתעלה שוב לאוויר.

מדובר בעוד מכשול שטראמפ יצטרך לעבור אם ברצונו לעקוף את החסימה של טוויטר. בפארלר תקפו את ההחלטה ואמרו כי מדובר ב"מתקפה מתוזמרת של ענקי הטכ נולוגיה... נגד חופש ביטוי ותחרות".

כך או כך, נמשכות ההכנות לק ראת ההשבעה של ביידן ב 20 בחודש כנשיא ה 46 של ארה"ב, וגם האבטחה תוגברה בהתאם לאירועים האחרונים.

אחרי שהנשיא טראמפ הודיע כי לא יגיע לטקס העברת השלטון בג בעת הקפיטול, מסר סגנו מייק פנס כי הוא כן ינכח באירוע.

מי שאתמול ניצל את טוויטר כדי לתקוף את טראמפ הוא השחקן אר נולד שוורצנגר שפרסם וידאו שבו תקף אותו ואמר שהאירועים ביום רביעי הם כמו "ליל הבדולח האמרי קני" ואמר לטראמפ שהוא "מחוסל".

לפני שנה הדהימו הנסיך ור עייתו את הממלכה וגרמו לקרע קשה עם משפחתם כאשר החליטו להפסיק לקחת חלק פעיל בבית המלוכה ולפתח קריירה עצמאית.

אתמול דווח בתקשורת הב ריטית כי השניים החליטו כי הם מפנים עורף לרשתות הח ברתיות כגון פייסבוק וטוויטר ויחדלו לעשות בהן שימוש. ואכן היוזר האישי המשותף שלהם "Sussexroya­l" לא העלה פוסט מאז מארס ,2020 וככל הנראה כבר לא יהיה הדרך שבה יעדכ נו את העולם על מצבם השוטף.

השניים כבר צברו מיליוני עוקבים באינסטגרם במסגרת מעמדם העצמאי למחצה, ועל פי ה"סנדיי טיימס" אמרו למ קורביהם כי הם סולדים מהמ שך השימוש בפלטפורמות האלו כחלק מרצונם לקדם אג'נדה פרו גרסיבית ולנוכח "שיח השנאה" שהם נתקלים בו כלפיהם, וב מיוחד הדוכסית. כזכור, הנסי כה דיברה לא פעם על הבריונות המקוונת שמופנית אליה, בין היתר לאור הטענה שהיא זו שג רמה לקרע בין הנסיכים הארי ווויליאם. "נאמר לי שהייתי הבן אדם עם הכי הרבה התנכלויות ברשת בשנת ",2019 היא אמרה בראיון לאחרונה.

גורם הקרוב לשניים מסר ל"סנדיי טיימס" כי הקרן החדשה שהקימו לקידום יוזמות שונות, קרן ארצ'וול, לא צפויה להיות עם חשבונות ברשתות החברתיות השונות וכי "מאוד לא סביר" שי עשו שימוש ברשתות החברתיות דרך חשבונות אישיים.

כזכור, במסגרת ההסדר שגי בשו מול המלכה אליזבת, הדו כסים ישמרו על תוארי המלו כה שלהם, אך לא ישתמשו בהם אלא אם כן הם נמצאים במסג רת ייצוגית רשמית. כמו כן, הם רשאים לפעול באופן שיניב להם רווחים כלכליים, ואכן לאחרונה חתמו על הסכמים ליצירת תוכן עם נטפליקס וספוטיפיי. עם זאת, עדיין נראה כי במשפחתם כוע סים עליהם, בין היתר לאור רצונם להתבטא בסוגיות שונות שעל הפרק, בניגוד למסורת ארוכת השנים של שמירת מעמדו הא פוליטי של בית המלוכה.

 ?? צילום: אי.פי ?? דונלד טראמפ
צילום: אי.פי דונלד טראמפ
 ?? צילום: רויטרס ?? מייגן והארי
צילום: רויטרס מייגן והארי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel