Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שני - 11.01.2021

גדי

צפוי יום משופע באנרגיות של הרמוניה, יופי וגם לא מעט רומנטיקה. קשר חדש שהתחיל בצורה קצת צולעת, מתפתח יפה ואתם מרגישים מחוזרים. הביטחון העצמי עולה וההרגשה הכללית ממש טובה.

דלי

הידרדרות מורגשת במצב הרוח. אתם חשים צורך לשפר את היחסים עם אנשים שנמצאים סביבכם, למרות שברור לכם שזאת אינה משימה קלה במיוחד. תפסיקו לרחם על עצמכם ותתחילו לאמץ גישה אופטימית.

דגים

הספונטניות שלכם מאפשרת לכם להתחיל מחדש במקום שבו אחרים כבר היו מתייאשים. אל תבטיחו את השתתפותכם באירועים שונים שאליהם הוזמנתם. לוח הזמנים שלכם הולך להיות עמוס יותר ממה שחשבתם.

טלה

סימני התאוששות צריכים לעודד אתכם. לצד זאת עליכם להביא בחשבון את כל הפרטים הקטנים ולא לסמוך על המזל או על אחרים שיסדרו עבורכם את העניינים הטכניים, כפי שקרה פעמים רבות בעבר.

שור

אתם בוחרים להתעלם מסימני אזהרה. הגיע הזמן להתמודד עם הדבר שממנו אתם פוחדים. זה הזמן לפתות את יריביכם בשיטות מתוחכמות ואפילו ערמומיות, כדי שיפסעו היישר אל המלכודת שאתם טומנים להם.

תאומים

מעברים ושינויים מאפיינים את התקופה האחרונה ואלה מגיעים לשיא בימים אלה. עליכם לנקוט עמדה ולהתמקד בעיקר בתחום העבודה. העוצמה הפנימית שלכם בשיאה: זה הזמן לחזר אחרי מי שאתם חושקים בו.

סרטן

יש נטייה למרוח את הזמן במקום לעסוק בדברים החשובים באמת. עבדתם קשה בימים האחרונים וכעת מותר לכם להתרווח וליהנות מהתוצאות. אדם שאתם מחבבים מוכיח את נאמנותו. אל תשכחו להכיר תודה.

אריה

יש אהבה באוויר, ואם אתם לא תפוסים קיים סיכוי טוב שבקרוב תהיו... ההרגשה של משהו מלהיב שעומד להתרחש היא אמיתית ואתם רק צריכים להיות במקומות הנכונים. צפוי קשר טוב עם בני מזל טלה.

בתולה

בעסקים ובעבודה: שימו לב לפרטים הקטנים ואל תהססו לשאול את השאלות המתבקשות. אנרגיה קוסמית צופה לכם סולחה והתפייסות עם אדם שאתם וגם הוא כבר שכחתם על מה רבתם. בקיצור, לשכוח ולסלוח.

מאזניים

אם לא תתעקשו לקבל דווקא את מה שאי אפשר, יהיה לכם טוב. העבודה זורמת והחיים החברתיים משגשגים. אצל הפנויים שבכם יש שינויים מבורכים ואם תמשיכו בדרך שבה בחרתם צפויה לכם אהבה חדשה.

עקרב

זהו יום שבו אתם גוררים גם את בן הזוג לתוך התוהו ובוהו הפנימי שלכם. ייתכנו עימותים. חוסר השקט הפנימי נובע מרמזים בעלי משמעות כפולה שמגיעים אליכם ויש להם השפעה רבה על עתידכם המקצועי.

קשת

בדרך כלל הקסם האישי פועל לטובתכם, אך היום אינכם במיטבכם. הנקודה החיובית בכל העניין היא שיש לכם הזדמנות להתבודד ולחשוב. תחום הרומנטיקה רדום במקצת. לא יזיק לכם ליזום פעילות לא שגרתית.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel