Israel Hayom

יש למה לצפות

טורניר המאסטרס בקטאר מהווה הזדמנות ראשונה מאז הקורונה למשלחת הישראלית להראות את כוחה בהרכב מלא ● על הפרק: שיפור מיקומים לקראת טוקיו, תקווה לשלוש מדליות וצפי לקרב היסטורי בין מוקי למולאי

- עדי רובינשטיין טורניר המאסטרס בדוחא

טורניר המאסטרס בקטאר הוא הזדמנות יוקרתית בעיקר לשפר מיקומים לקראת המשחקים האולימפיים שאמורים להת קיים בקיץ בטוקיו. פירות השלום האזורי אמורים להיראות לא רק והל וואי בהשמעת ההמנון הישראלי והנפת הדגל על אדמת קטאר, אלא גם במפגש אפשרי בין שגיא מוקי המתקמבק לי ריבו/חברו האיראני סעיד מולאי, שמייצג את מונגוליה ומחכה לגזר דין סופי לגבי גורלו במולדתו.

השניים - אם לא יהיו הפתעות מסעירות - אמורים להיפגש בחצי הגמר, ובניגוד לפעמים קודמות הקרב עומד סוף סוף להתרחש ולייצר היס טוריה גדולה. הטורניר שייצא היום לדרך בהש תתפות 400 ספורטאים מ 70 מדי נות, כולל השמות הגדולים ביותר בענף, הוא הזדמנות ראשונה מאז הקורונה למשלחת הישראלית להראות את כוחה בהרכב מלא, בלי טריקים ובלי שטיקים. היום ייצאו לדרך ב 66 ק"ג ברוך שמאילוב, שיעלה לקרב בסיבוב הראשון נגד האזרי אורחאן סאפארוב, וטל פליקר, שיפגוש את הברזילאי דניאל קרגנין. אצל הנשים, שירה ראשוני )עד 48 ק"ג( תפתח מול הגרמנייה קטרינה מנץ. הגרלות בולטות אחרות קבעו שא לוף אירופה פיטר פלצ'יק )עד 100 ק"ג(

ספורט 5 פלוס מדורג ראשון בעולם ולכן עלה באופן אוטומטי לסיבוב השני. אורי ששון )מעל 100 ק"ג( קיבל הגרלה לא נעימה בד מותו של אולזיביאר דורנביאר.

שאר הישראלים קיבלו הגרלות סבירות, ולמרות שהתקוות הן לחזור עם שלוש מדליות, המטרה העיקרית של הצוות המקצועי היא לראות את הכושר שבו נמצא שגיא מוקי שמחלים מפציעה, להמשיך ולעקוב אחר הנב חרת הנשית בתקווה לראות סוף סוף ניצוצות לקראת טוקיו, וכמובן - לא להידבק בקורונה.

משה פונטי, יו"ר איגוד הג'ודו, נשמע במצב רוח טוב לקראת הטורניר: "הבא נו איתנו דגלי ישראל למקרה שיצוצו בעיות, אבל אני לא חושב שיצוצו". אגב, התחרות הבאה שאמורה להתקיים בסבב צפויה להיערך בארץ. האם סעיד מולאי סוף סוף יסגור מעגל וישתתף בתחרות על אדמת ישראל?

 ?? צילום: רויטרס ?? מוקי. הצוות המקצועי רוצה לראות את כושרו אחרי הפציעה
צילום: רויטרס מוקי. הצוות המקצועי רוצה לראות את כושרו אחרי הפציעה
 ??  ?? פלצ'יק. עלה אוטומטית לסיבוב השני
פלצ'יק. עלה אוטומטית לסיבוב השני
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel