Israel Hayom

בסרט הזה כבר היינו

בעונה שעברה, בדיוק בשלב הזה, הפועל ת"א היתה בערך באותו המצב: שקועה בתחתית ובסכנת ירידה ממשית ללאומית ● בשן ועין הצליחו אז האדומים לסיים במקום של כבוד בפלייאוף העליון ● האם המהפכה הצפויה בחלון ההעברות הנוכחי תסדר להם סוף דומה?

- שי ארצי שחקנים שהצטרפו שחקנים שעזבו בחלון ההעברות שחקנים שאמורים להצטרף מקום שערים שערים מקום שערים שערים

אם יש קבוצה בליגת העל שה סגר ועצירת המשחקים באו לה בתזמון מושלם - זו ללא ספק הפועל ת"א. נועלת הטבלה קיבלה שבועיים קריטיים לייצוב השורות ולחיזוק הק בוצה, פרק זמן מספק לחיבור השח קנים החדשים ולאלה שעוד יצטרפו. במילים אחרות: להמציא את עצמה, איכשהו, מחדש.

השבועיים הקרובים לא פחות מגור ליים עבור מסע ההישרדות של האדו מים, מפני שלאחר חידוש המשחקים לא תהיה להם עוד עצירה או זמן לתקן. בשבועיים האלה מקווים בה פועל להשלים את "המהפכה השקטה" שהולכת הקבוצה הזאת לעבור, מה פכה שבסיומה אמורים להיות למאמן ניר קלינגר חמישה או שישה שחקני הרכב חדשים.

ונשאלת השאלה: כיצד מצלי חה הפועל ת"א בחלון העברות של ינואר 2021 להנחית שחקנים דוגמת דן איינבינדר, לידור כהן, וככל הנראה גם את פאטוס בצ'יראי? לאן נעלמו כל החישובים על הכספים שצריך להוציא כדי לעמוד בקריטריוני­ם לקבלת הכ ספים מרשת הביטחון שפרשה מהמ דינה? ובכן, לכל יש הסבר.

נתחיל מכך שהפועל ת"א פינתה מתקציב השכר שלה שלוש משכורות קבועות - מהשחרורים של השחקנים נבאן קוטליה וארמדו קופר והעזיבה של המנהל המקצועי משה סיני. בני גוד למה שחושבים, גם בחלון העברות הזה הפועל מחשבת כל שקל שנכנס או יוצא כדי לעמוד בקריטריוני­ם ולקבל את כל הכספים מרשת הביטחון. הסכום הכולל שמגיע לאדומים הוא לא פחות מ 7.73 מיליון שקלים.

אז מה נשתנה? הדרישה של משרד האוצר לקיצוץ בתקציב שכר השחקנים והצוות המקצועי הופחת מ 25 ל 20 אחוזים, מה שנתן לאדומים קצת יכו לת לתמרן. דבר נוסף הוא שהאדומים מנסים להחתים שחקנים שלא יצטרכו לשלם להם שכר כה גבוה, למשל לי דור כהן, או שלא יצטרכו לשלם להם על כל השכר, למשל המגן בן ביטון או ניק בלקמן, שמכבי ת"א עשויה להשתתף בשכרם. אגב, המגן כבר עם רגל וחצי בקבוצה, בזמן שהסיכויים להגעתו של האנגלי נמוכים מאוד.

ואיך פאטוס בצ'יראי יכול לח תום בקבוצה? המונטנגרי, שלא מצא את עצמו בוויסלה קראקוב הפולנית, מוכן להתפשר משמעותית בשכרו ולא דורש סכומים כמו שדרש בקיץ .2020 בנוסף, החוזה שלו יהיה רק לארבעת החודשים הקרובים, בניגוד לקיץ, אז הפועל ת"א היתה צריכה להתחייב לחוזה שלו לפחות עונה.

כל העניין הכלכלי הוא גם הגו רם לכך שככל הנראה בן שהר לא יגיע, ולא בגלל צמד השערים שהבקיע במשחק האחרון של אפואל ניקוסיה, כפי שהסביר גורם בכיר בקבוצה: "אם היינו יכולים לעמוד בשכרו של בן - הוא כבר היה אצלנו. אצילי וג'ראלדש קיבלו את מה שהם רוצים ממכבי חיפה וממכבי ת"א, ולכן הם תיק תק קיבלו שחרור מניקוסיה. במקרה של שהר, הוא צריך היה להפסיד הרבה מאוד כסף כדי לבוא אלינו".

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ?? קלינגר. מסע ההתחמשות יסדיר לו את דפיקות הלב?
קלינגר. מסע ההתחמשות יסדיר לו את דפיקות הלב?
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel