Israel Hayom

הפועל חיפה: מעסה הקבוצה נדבק בקורונה

- ליאב נחמני

אמונה, אמונה, אמונה

ובהנחה שהמהפכה תושלם בש בועיים הקרובים, לניר קלינגר יהיו חמישה שחקנים עם פתיחת חלון הע ברות. איינבידר, לידור כהן ואופק בי טון כבר הצטרפו, ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי גם בן ביטון ובצ'יראי או חלוץ אחר ילבשו אדום. בהפועל מק ווים שעם השחקנים החדשים תצליח הקבוצה לצאת מהבור הענק שבו היא נמצאת ולשרוד בליגה. "כולם מבינים שהסגל חלש, שיש כאן שחקנים שלא ברמה, אבל נהיה חייב להרים אותה ולנצח במשחקים. וזה לא משנה אם יש לנו שחקנים שיודעים מה זה להילחם בתחתית או לא", אומרים בהפועל.

המהפכה לבדה כמובן לא תס פיק. שחקנים דוגמת עומרי אלטמן, רז שלמה, איאד אבו עביד ועמנואל בואטנג יהיו חייבים לתת מעצ מם הרבה יותר כדי שהקבוצה תי שאר בליגה הבכירה. מה שבטוח, כפי שאומרים בציניות במתחם חודורוב, "לפחות יהיו לנו שחקנים שיכולים להיות בספסל. היו משחקים השנה שלא היה את מי להכניס, בטח כשגוט ליב וזיקרי פצועים כל כך הרבה זמן".

האם הפועל תשרוד בליגה? אין לדעת, אבל בחודורוב מאמינים שכפי שבשנה שעברה הם הצליחו להיחלץ מהתחתית, ואפילו הגיעו לפלייאוף העליון, כך גם העונה הם יצליחו לע מוד במשימה ולשרוד.

בהפועל חיפה חשבו שמכת הקורונה מאחוריהם, אך אתמול התברר כי המעסה של הקבוצה נמצא חיובי לנגיף. בעקבות זאת, כל השחקנים שעדיין לא חלו בקורונה יעברו בדיקה נוספת.

חלק מהשחקנים שחלו כבר החלימו וחזרו לפעילות, ובהם המגן דור מלול. גם הקשרים נס זמיר ואלמוג בוזגלו דיווחו על הטבה משמעותית במצבם. המגן רז נחמיאס החלים אף הוא מהנ גיף, ואתמול שוחרר מהקבוצה. נחמיאס חתם בהפועל חדרה, והוא לא היחיד. גם החלוץ יהב אפריאט חתם בקבוצה של שרון מימר לאחר שקיבל שחרור מה פועל כפ"ס. השניים ישחקו בא דום עד תום העונה.

הפועל ב"ש. שחקני הקבוצה עברו אתמול בדיקות קורונה, זאת בעקבות העובדה שהמעסה של הקבוצה נמצא חיובי לנגיף. כמחצית מהשחקנים נחשבים למחלימים מהנגיף, כך שבמוע דון כבר די מורגלים למצב. אחד מהם, החלוץ אנתוני וארן, חש שיפור במצבו והוא אמור לשוב לאימונים עוד השבוע. וארן סובל גם מפציעה במפשעה, אך עשוי להיות כשיר עד שובה של הליגה מהפגרה הכפויה.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel