Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שלישי - 12.01.2021

-

גדי

היקום מסחרר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הירח וכוכב פלוטו. החששות שלכם מוצדקים, אבל אל תחפשו תירוצים להפסיק. אין צורך להיות תוקפניים אלא לעמוד על שלכם ולקבוע לוחות זמנים.

דלי

לא מעט כוכבים מנסים לאתגר אתכם, אך כוכב צדק שומר עליכם מכל רע. הוא מביא אנרגיות של מזל, אך תצטרכו ליזום כדי לזכות בהן. חדשות טובות יגיעו אליכם ויבשרו על תקופה של הצלחה לרעיון חדש.

דגים

צפוי לכם יום מצוין. אל תחששו להיעזר בסקס אפיל שלכם לטובת עניין שעולה לדיון בפגישת עסקים. היום תיהנו מזרימה של אנרגיה חיובית לתקשורת עם אנשים אחרים. זה הזמן ליזום ולא לשבת בחיבוק ידיים.

טלה

המערבולת הקוסמית מסחררת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הירח וכוכב אוראנוס, והיום אתם עלולים לריב עם הסובבים אתכם. למרות הרצון להיות צודקים, זכרו שיש אנשים עם נטייה לנקמנות.

שור

המערבולת הקוסמית מסחררת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של השמש וכוכב נפטון, וזה מוביל למריבות מיותרות. נסו לבדוק למה אתם מרגישים מאוימים וכועסים. מנסים לפצות את עצמכם על משהו?

תאומים

המערבולת הקוסמית מסחררת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים פלוטו וונוס. נוצרות אי הבנות ביניכם ובין בני המשפחה וגם במישור הזוגי. הפתרון הוא להוריד פרופיל ולחכות. יש גם ימים כאלה.

סרטן

המערבולת הקוסמית מסחררת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים ונוס ומרקורי. חיי האהבה דורשים דחיפה קטנה לכיוון הנכון. אל תיגררו לפנטזיות. לא תמיד כדאי לקחת סיכונים, בדקו את השטח.

אריה

גזרת מזלכם מושפעת בעקיפין מהכוכבים יופיטר וסטורן. למרות עומס העבודה, אתם מצליחים לתמרן כך שתוכלו לבלות יותר זמן עם המשפחה. האהבה הגדולה שאתם מצפים לה נמצאת מעבר לפינה.

בתולה

המערבולת הקוסמית מסחררת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים פלוטו וונוס. הספונטניות וההתלהבות שלכם מאפשרות להתחיל מחדש במקום שבו אחרים כבר היו מתייאשים ומרימים ידיים.

מאזניים

המערבולת הקוסמית מסחררת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של השמש וכוכב נפטון. הנטייה שלכם לסגפנות עלולה לפגוע בבריאותכם. אפשרו לעצמכם למצוא את המרחב הנפשי שאתם זקוקים לו.

עקרב

הכוכבים מארס ונפטון "מסדרים" לכם יום מעניין. יום מתאים גם לטיפול בענייני ניירת. תחושה נעימה מתעוררת בעקבות שיחת טלפון מאדם שמזמן לא דיברתם איתו. בעבודה: עמדו על עקרונותיכם.

קשת

גזרת מזלכם נמצאת בימים אלה תחת השפעה של הכוכבים ונוס ואוראנוס. השקיעו יותר מאמץ בעבודה. בסוף המהלך הנוכחי תזכו לתגמול ראוי. מישהו שמנסה להכשיל אתכם - ייפול בבור שהוא כורה לעצמו.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel