Israel Hayom

הכרטיס הכפול של עודד קטש

למרות המעבר לפנאתינייק­וס, המאמן ישמור על תפקידו בנבחרת וינהל את המשחקים במוקדמות אליפות אירופה בחודש הבא ● ליאור ליובין צפוי להתמנות לעוזרו בפאו

- יעקב מאיר

בפגישה שנערכה במשרדי איגוד הכדורסל בין עודד קטש לראשי האיגוד, סוכם כי המאמן ימשיך לעבוד בנבחרת גם בחלון המשחקים הקרוב בחודש פברואר.

במהלך הפגישה עדכן קטש את ראשי האיגוד על מעברו לפנאתינייק­וס בהמשך השבוע, והסביר כיצד הוא מתכונן להגיע לבועה שתתקיים בפולין במקביל למשחקי היורוליג של הקבוצה היוונית.

כזכור, נבחרת ישראל כבר הבטיחה את העפלתה לאליפות אירופה, ובפברואר תפגוש את רומניה וספרד בניסיון להבטיח את המקום הראשון בבית. באותם ימים תשחק פאו נגד צסק"א מוסקבה וזניט סנט פטרבורג ביורוליג, אך לפי גורמים המעורים בפרטים, קטש קיבל אישור מהנהלת פנאתינייקו­ס לא לעמוד על הקווים באותם שני משחקים, ובמקום זאת להדריך את הנבחרת.

בתוך כך, ליאור ליובין צפוי לעזוב את הפועל גלבוע/גליל ויעבור לשמש כעוזרו של קטש בפנאתינייק­וס. בכך ישובו השניים לשתף פעולה לראשונה מאז עבדו ביחד בהפועל גלבוע/גליל וזכו באליפות ישראל .2010־ב

ליובין עדכן בימים האחרונים את הבעלים חיים אוחיון, שנתן לו את ברכת הדרך, וכעת הקבוצה הצפונית שפתחה בצורה מצוינת את העונה תחל בחיפושים אחר מאמן שיחליף את המאמן שהוביל אותה בעונה שעברה לפיינל פור.

לפי דיווחים ביוון, מי שיעזוב את פנאתינייקו­ס הוא אקס הפועל חולון מרכוס פוסטר, שהתבקש למצוא קבוצה אחרת. המשמעות היא שקטש יוכל להביא שחקן חיזוק אחד, אם פוסטר אכן יעזוב.

בלקנית: נקבעו המארחות

בהגרלת הביתיות למשחקי העלייה לשלב הבא בליגה הבלקנית, שנערכה בפגישת זום עם ראשי הקבוצות, נקבע כי הפועל חולון תארח את הפועל ת"א, והמנצחת במשחק ביום ראשון בין הפועל ירושלים למכבי ראשון לציון תארח את הפועל גלבוע/גליל. תאריכי ושעות המשחקים ייקבעו בהמשך.

שתי המנצחות במשחקי העלייה יעפילו לשלב הבתים השני, שאליו יצטרפו ארבע המדורגות ראשונות בבית ה', כולן מאזור הבלקן.

בשלב הבתים השני יחולקו הקבוצות לשני בתים של שלוש קבוצות כל אחד (ישראלית אחת ושתי בלקניות), שישחקו כל אחת ארבעה משחקים. שתי המדורגות ראשונות בכל בית לפיינל פור, שצפוי להתקיים באביב, וכפי שכתבנו בשבוע שעבר - ייתכן שישוחק בישראל.

ווסטברוק בחוץ לשבוע

אחרי שתומאס בראיינט גמר שלשום את העונה, וושינגטון וויזארדס הודיעה לפני המשחק מול פיניקס סאנס כי ראסל ווסטברוק ייעדר לשבוע לפחות בשל פציעה בשריר הירך האחורי. כמו כן, המשחק בין דאלאס לניו אורלינס, שאמור היה להתקיים לפנות בוקר, נדחה בשל התפרצות הקורונה בליגה. על פי הדיווחים לדאלאס לא היו שמונה שחקנים כשירים להעמיד למשחק.

 ?? צילום: עודד קרני ?? ליובין וקטש. יחזרו לשתף פעולה
צילום: עודד קרני ליובין וקטש. יחזרו לשתף פעולה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel