Israel Hayom

איתי שכטר בדרך החוצה ממכבי ת"א?

- שי ארצי וליאב נחמני

בעקבות מיעוט דקות המשחק שהוא מקבל מהמאמן פטריק ואן לוון, החלוץ בן ה־33 שוקל את המשך דרכו אצל האלופה ● אנדרה ג'ראלדש נחת בישראל וחזרתו לקריית שלום מתקרבת ● בן ביטון בדרך ליריבה העירונית הפועל ת"א, שקיבלה מאוהדיה מכתב התראה לפני תביעה בגין המשחקים שבוטלו בעקבות מגיפת הקורונה כמה קבוצות בליגת העל עוקבות בדריכות אחר מצבו של החלוץ איתי שכטר, ששוקל את המשך דרכו במכבי ת"א.

השחקן בן ה־33 נאלץ לשקול את צעדיו במועדון לנוכח העובדה שהוא בקושי מקבל דקות משחק תחת המאמן ההולנדי פטריק ואן לוון.

וזה לא הדבר היחיד שקורה בקריית שלום. התקדמות בגזרתו של אנדרה ג'ראלדש. המגן הפורטוגלי, שכבר סיכם את תנאיו לעונה וחצי, נחת בישראל לקראת החתימה הצפויה במועדון. לאחר שהפרטים הקטנים שנותרו יושלמו, הצהובים יכריזו על כך רשמית. במכבי לא מסתפקים רק בג'ראלדש בחלון ההעברות הזה, ופועלים גם כדי לצרף קשר התקפי זר ובוחנים כמה מועמדים.

בעקבות ההגעה של ג'ראלדש, מכבי ת"א הצליחה להגיע להבנות באופן עקרוני מול בן ביטון על שחרורו מהקבוצה. המגן הימני נמצא קרוב לסיכום על הצטרפותו ליריבה העירונית הפועל ת"א, בחוזה לשנתיים וחצי. בהנהלת האדומים מעריכים כי השחקן בן ה־03 יצטרף לקבוצה באופן סופי היום או לכל המאוחר מחר, ובכך יחזור לשחק בקבוצת נעוריו.

ביטון מנהל שיחות מול קבוצת האם שלו הפועל ב"ש בנוגע להשלמת שכרו לחצי העונה הקרובה, וכן בנוגע לפיצוי על חוזהו בעונה הבאה. ייתכן כי הקבוצה מבירת הנגב תשלם לו פיצוי כספי של כמה משכורות.

בתוך כך, הפועל ת"א קיבלה מכתב התראה לפני תביעה מטעם אוהדי הקבוצה בנוגע לפיצוי כספי עבור המשחקים שנערכו ללא קהל בעונה שעברה. על פי הערכות, מדובר ב־2 מיליון שקלים. המנכ"לית אודליה פרידמן הגיבה: "ברגע שתתאפשר כניסת קהל למגרשים יוצג מתווה מפורט לכלל מחזיקי המינויים מעונת ,2019/2020 שבמסגרתו יתאפשר להם לקבל פיצוי בגין המשחקים שהפסידו בעקבות הקורונה".

עסקת אצילי סגורה

מכבי חיפה עדיין לא הודיעה רשמית על החתמתו של הקשר עומר אצילי, אך העסקה מבחינת שני הצדדים כבר סגורה. בחוזה שייחתם הוכנסו סעי

פים על מענקי אליפות והעפלה לשלב בתים אירופי. ההערכה היא שעד מחר תצא הודעה רשמית בנושא.

רק לאחר שיחתום רשמית יתפנו במועדון לסוגיות אחרות ובוערות מבחינתם. הראשונה היא החתמה של כמה שחקנים שמסיימים חוזה בקיץ, ובהם המגינים סאן מנחם ורז מאיר והחלוץ ניקיטה רוקאביצה. האחרון מעוניין בחוזה משודרג לשנתיים, והירוקים מוכנים ללכת לקראת מלך שערי הליגה, אך עדיין יש פערים בין הצדדים. האוסטרלי מעוניין להמשיך בכרמל, וההערכה היא שהחוזה בסופו של דבר ייחתם.

עם זאת, בחיפה בחנו כמה אפשרויות להבאת חלוץ בינואר כדי לעבות את הסגל. בשל הגבלות התקציב סביב נושא רשת הביטחון, לא בטוח שהירוקים יוכלו לצרף שחקן נוסף מעבר לעומר אצילי, שחוזהו גבוה יחסית.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? איתי שכטר. נקלע לסיטואציה לא נעימה
צילום: אלן שיבר איתי שכטר. נקלע לסיטואציה לא נעימה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel