Israel Hayom

מה מתכננים לנו במארוול

לרגל השקת הסדרה "וונדה ויז'ן" בדיסני פלוס, התראיין הבוס של מארוול, קווין פייגי, וסיפר כי הפקת "ת'ור "4 מתקדמת, "דדפול "3 יהיה למבוגרים בלבד, ולא ילוהק שחקן לדמות הפנתר השחור במקום צ'דוויק בוסמן המנוח

- ישי קיצ'לס סינגלים | עמי פרידמן

ההפקה של "ת'ור "4 מתקדמת כמ תוכנן, יהיה "דדפול "3 ולא ילוהק שחקן חדש לדמותו של הפנתר השחור בעקבות מותו של צ'דוויק בוסמן. כך סיפר מפיק העל של אולפני מארוול, קווין פייגי, בראיונות שנתן לרגל עליית הסדרה "וונדה ויז'ן" בשירות הסטרימינג דיסני פלוס בשישי הקרוב.

"WandaVisio­n" היא סדרת הטלוויזיה הראשונה של אולפני מארוול. הסדרה מת מקדת במכשפה וונדה מקסימוף (אליזבת אולסן) ובגיבור העל ויז'ן (פול בתאני), שתי דמויות מחוברות הקומיקס של "הנוק מים" .)"Avengers"( את השראתה שואבת הסדרה משורה של סיטקומים אמריקניים קלאסיים משנות ה ,50 ה 60 וה 70 כמו ‪"The Brady Bunch"‬ Lucy"ו ‪."I Love‬

"וונדה ויז'ן" היא רק הסנונית הטל וויזיונית הראשונה של מארוול. בעתיד הלא רחוק צפויות להצטרף אליה סדרות נוספות, ובהן "הפלקון וחייל החורף" שב מרכזה דמויותיהם של באקי בארנס (סבס טיאן סטן) והפלקון (אנתוני מאקי), שכיכבו גם הם בסדרת סרטי "הנוקמים"; ו"לוקי", שמתמקדת באח החורג והנבל של ת'ור.

בכל מה שקשור ליקום הקולנועי של מארוול, הסרט הבא בתור הוא "האלמנה השחורה", בכיכובה של סקרלט ג'והנסון, שעדיין ממתין לפתיחתם המחודשת של בתי הקולנוע בארה"ב ובעולם. הסרט, שי ציאתו נדחתה שוב ושוב בגלל הקורונה, הוא פריקוול לעלילותיה של גיבורת העל האדמונית, ועלילתו מקדימה את האירו עים המתוארים ב"הנוקמים: סוף המשחק".

סרט נוסף של מארוול שאמור לצאת הוא ,"Eternals" שכולל אנסמבל שחקנים מסקרן בהובלת אנג'לינה ג'ולי.

לרגל השקת "וונדה ויז'ן" התפנה פייגי מעיסוקיו הרבים כדי להתראיין לכל האתרים ההוליוודיי­ם הגדולים, ותוך כדי כך שפך קצת אור על תוכניותיהם העתידיות של אולפני מארוול. בראיונות עימו הדגיש פייגי כי מגיפת הקורונה לא פגמה בפס הייצור של החברה, וסיפר כי ההפקה של "ת'ור ,"4 שאותו מביים הב מאי הניו זילנדי טאיקה וואיטיטי ("ג'וג'ו ראביט") מתקדמת כסדרה.

כמו כן, בראיון ל"וראייטי" אמר פייגי כי הקורונה בהחלט תוזכר בסרטים העתידיים של מארוול, וכי סוכם שבכל פעם שהד מויות ידברו על ‪"The Blip"‬ - אותו אירוע גלובלי דרמטי שבמהלכו נבל העל תאנוס העלים את מחצית תושבי כדור הארץ - הכוונה תהיה בעצם לאירועים שפקדו את העולם האמיתי בשנה האחרונה.

כותרות נוספות שסיפק פייגי במה לך סבב היח"צ כוללות את הידיעה על כך שמארוול אכן תפיק את "דדפול "3 בכיכובו של ראיין ריינולדס, ושהוא יהיה הסרט הראשון של החברה שיזכה לדירוג R - למבוגרים בלבד.

עוד סיפר פייגי כי תפקידו של הפנתר השחור לא ילוהק מחדש בעקבות מותו הטרגי של השחקן צ'דוויק בוסמן מסרטן בחודש אוגוסט האחרון.

כאשר נשאל פייגי אם יש סיכוי ש"האלמנה השחורה" ייצא בסופו של דבר ישירות לשירותי הסטרימינג וידלג על בתי הקולנוע, כפי שטוענות השמועות - הוא סירב להתחייב לכך.

 ??  ?? "וונדה ויז'ן"
"וונדה ויז'ן"
 ??  ?? ייצא לסטרימינג? "האלמנה השחורה"
ייצא לסטרימינג? "האלמנה השחורה"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel