Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

רביעי - 13.01.2021

גדי

אתם מנסים לנהוג אחרת, אך מגלים מהר מאוד שקל יותר להצהיר הצהרות מאשר להתחיל דף חדש. המתח עדיין רב וקשה לכם להקל על עצמכם. הרקיע רומז לפרשיית אהבה שכדאי להכניס לפרופורציו­ת הנכונות.

דלי

התחום המשפחתי מעסיק אתכם, ואתם חשים פגיעים מול מישהו שמנצל את העובדה שקשה לכם לסרב לו. חוסר היציבות ייעלם בקרוב, לאחר שתצהירו מה אתם מוכנים לעשות ומה לא. בזוגיות יש לכם נחת.

דגים

התחושה הפיזית שלכם טובה במיוחד. יום מצוין לסידור הבית ולפרויקטים גדולים שתכננתם. מצב הרוח טוב ואתם מצליחים לגייס אחרים לעזרה. הרקיע מציע לכם להתעורר ולהתבונן באפשרויות החדשות שבפתח.

טלה

קשה לכם לקבל את העובדה שלאחרים יש דעות אחרות. ייתכן עימות בעבודה אם לא תדעו לשתוק כשצריך. טיפ לעבודה וגם למשפחה: מנהיג אמיתי יודע להשיג את מטרותיו ולהפעיל את הסובבים אותו.

שור

אתם מעורבים בעשייה ובפעילות שוטפת. גם הזוגיות בעלייה. לפנויים כדאי להשקיע מאמץ ולהתנתק מהספה. צפויה לכם הפתעה נעימה. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך בשיפור התקשורת עם בני משפחה.

תאומים

יום טוב מבחינה כלכלית. העבודה תעסיק אתכם רוב שעות היום. צרו סדרי עדיפויות, ואל תביאו את העבודה הביתה. צפוי צורך בביצוע פעולה נמרצת בתחום שבינו לבינה, וגם בענייני הגשמה עצמית.

סרטן

אתם עוברים חוויה של התעצמות פנימית. צפוי רווח כספי ואחר. שפע הצעות מגיעות כולן יחד, ואתם מתלבטים. יכולת השיפוט והתבונה יגיעו ברגע הקריטי. יש לכם יכולת מדהימה להתחדש, אל תחששו משינויים.

אריה

אתם מבלים את היום בחלומות בהקיץ. לא קל לכם להתרכז אבל אתם יוצרים רושם של עסוקים מאוד. זה עובד רק חלקית, ועליכם לנקוט אמצעי זהירות כדי שלא תיתפסו בקלקלתכם. אולי פשוט תיקחו יום חופש?

בתולה

קשרים רומנטיים ותיקים מקבלים חיזוק, ואילו מערכות חדשות מתאפשרות בעקבות פתיחות וגמישות מוגברות שאתם חשים. התנסות חשובה תתרום רבות לחישול ולעיצוב החוסן הפנימי.

מאזניים

אתם ממוקדים מאוד ומצליחים להגיע להספקים מרשימים בעבודה ובכל נושא שדורש ריכוז ויכולות אינטלקטואל­יות. בסוף היום הנפלא הזה אין ספק שמה שדרוש לכם הוא קצת פעילות גופנית קלילה.

עקרב

יש לכם יכולת נתינה גדולה, ואם רק תאפשרו לעצמכם, התמונה יכולה להיראות הרבה יותר טוב. ייתכן שמי שאתם מחשיבים כידידים אינם כה נפלאים, ואלה הנחשבים יריבים - עשויים להתגלות כמסוגלים לעזור.

קשת

יש מי שמסתיר מכם מידע חיוני. הזדמנות לשיחה תעלה בקרוב, ורק אז תוכלו לנסות לברר מה באמת קורה. הביעו את האמת הפנימית שלכם - הרקיע מבשר על הצלחה שהיא תוצאה של התפתחות רוחנית.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel