Israel Hayom

רימון הלם, בפתח הבית

בן ביטון חתם בהפועל ת"א יום לפני הצגתו כשחקן מכבי חיפה, עומר אצילי ששב מקפריסין נאלץ להתמודד עם אירוע פלילי מלחיץ ● משטרת ישראל פתחה בחקירה, אך טרם נעצרו חשודים ● גורם בקבוצתו החדשה: "ימים של אלימות. חייבים להפסיק את ההסתה נגדו"

- אבי כהן וליאב נחמני

הפועל ת"א הודיעה אתמול על החתמתו של המגן הימ ני בן ביטון, בחוזה לשנתיים וחצי, אחרי שהשחקן הסדיר את ענייניו הכספיים מול קבו צת האם שלו הפועל ב"ש, בה שיחק החל מעונת ,2013/14 ועימה זכה בשלוש אליפויות. בתחילת העונה הנוכחית הושאל ביטון לשורות מכבי ת"א, אך הוא עוזב לאחר שישה חוד שים בעקבות סיכום הדדי על התרת חוזהו וחזרתו של המגן הפורטוגלי אנדרה ג'ראלדש. ביטון הוא שחקן הרכש החמי שי שהקבוצה האדומה מנחיתה בחלון ההעברות הנוכחי אחרי דן איינבינדר, לידור כהן, גיל יצחק ואופק ביטון, כאשר המ טרה הבאה של האדומים היא להחתים את החלוץ המונטנג רי, פאטוס בצ'יראי. "אני שמח מאוד להיות כאן, במועדון שג דלתי בו, מקום שתמיד היתה לי פינה חמה בלב עבורו", אמר בי טון לאחר החתימה, "אעשה הכל לעזור לקבוצה לצאת מהמצב שהיא נקלעה אליו, זה מועדון שחייב להיות בליגה הראשונה, זה ברור לכולם. יש בי אמונה גדולה בקבוצה הזו". רימון הלם הונח אתמול אחר הצהריים מחוץ לדלת ביתו של הכדורגלן עומר אצילי במרכז הארץ. השחקן, שאמור להיות מוצג היום באופן רשמי על ידי מכבי חיפה, חזר לארץ אחרי תקופה קצרה ולא מוצ לחת בליגה הקפריסאית במדי אפואל ניקוסיה, ומאז מתמודד עם לחץ רב.

את הרימון מצאה אחת מקרובות המשפחה של אצילי, שהזעיקה למ קום משטרה. חבלן משטרתי הגיע במהירות למקום, טיפל ברימון וסילק אותו ללא נפ געים. משטרת ישראל החלה מייד לאחר תחילת האירוע בגביית עדויות מבני משפ חתו של אצילי והחלה בח קירת המקרה הלא פשוט. בשלב זה לא ברורה הסיבה להנחת הרימון ומי עומד מא חוריה. גורם במכבי חיפה אמר כי "עומר ומשפחתו עוברים תקופה קשה מאד. ימים של אלימות לא פשוטה. חייבים להפסיק את ההס

תה נגדו". עוד הוסיף: "אנחנו מאמינים שאין קשר לאוהדים שלנו".

כזכור, רק שלשום הושלך רימון הלם לחצר ביתו של בעלי בית"ר ירושלים לשעבר, אלי טביב, בכפר שמריהו. טביב נמצא במיאמי, כשבעת האירוע שהתה בבית רעייתו.

לו"ז צפוף בליגת העל

אופטימיות במינהלת הליגה ובקרב קבוצות ליגת העל בנוגע לחזרתו של הכדורגל הישראלי למשחקים בשבת הבאה .)23.1( אלא שלפי המ סתמן, לוח המשחקים צפוי להיות צפוף עבור כל הקבו צות, כשלמעשה התכנון הוא לקיים מחזור אמצע שבוע עד תום העונה (למעט בערבי חג).

משמעות הדבר היא שקבו צות ליגת העל יצטרכו להת רגל למציאות שבה יש משחק בכל שלושה-ארבעה ימים, דבר שאמנם קרה לא מעט מתחילת העונה, אך צפוי להיות הרבה יותר אינטנסיבי עד סיום הליגה בסוף חודש מאי. פרויקטור הקו רונה, פרופ' נחמן אש, צופה כי בתחילת השבוע הבא תחל ירידה בכמות החולים כפועל יוצא של הסגר הנוכחי. בשיחות שלו עם ראשי משרד הבריאות ומהם למינהלת הליגה, יש הבנה כי הכדורגל המקצועני יחזור גם למשחקים בשבת הבא. "לא תהיה ברירה אלא לדחוס את המשחקים שנותרו בתקופה של חמישה חודשים", אמרו במינהלת והוסיפו: "יש אילוצים שכל המדינה חווה על בשרה

ואת היורו שייערך בקיץ ומונע מאיתנו להאריך את הליגה מעבר לחודש מאי".

אגב, משיחות עם כמה קבוצות בליגת העל, עולה כי מבחינתן המשחק הבא יתקיים בשבת הבאה. חלקן כבר שריינו את המגרשים הביתיים. "כל דחייה מעבר תהיה מכה שלא נוכל לחזור ממנה", אמרו בקבוצות ובמינהלת, "מצב כזה יקצר את הליגה ויביא איתו מכות מש פטיות שלא נוכל לעמוד בהן".

 ?? צילום: אלן שיבר ?? עומר אצילי. תקופה קשה
צילום: אלן שיבר עומר אצילי. תקופה קשה
 ??  ?? בן ביטון. חזר לאדום
בן ביטון. חזר לאדום

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel