Israel Hayom

הקאמבק המתוק של שגיא מוקי

- ג'ודו: עוד מדליה במאסטרס בדוחא עדי רובינשטיין

הוא חזר. כואב, דואב אבל אחרי 11 חודשים בלי תחרויות, שגיא מוקי זכה במדליית הארד במאסטרס בדוחא, קטאר, והזכיר לנו כמה ג'ודו יש לו, כמה עקשנות יש לו ובעיקר כמה ניסיון יש לו. אין טעם לדבר כרגע על טוקיו, כי היא רחוקה מאוד, אבל דבר אחד בטוח - שגיא מוקי הוכיח בפעם המי יודע כמה בקריירה שלו, שפשוט אסור להספיד אותו.

מוקי אמנם הפסיד ברבע הגמר בריתוק לפרנק דה וויט ההולנדי ולא עלה לחצי, אך בבית הניחומים גבר בניקוד זהב על הדרום קוריאני הדי נמי סונגו לי. תחושת הקלה אדי רה נרשמה במשלחת הישראלית עם סיום הקרב, כאשר מאמן הנבחרת אורן סמדג'ה הרים ידיו באוויר והסתכל לכיוונו של משה פונטי, יו"ר איגוד הג'ודו, שעמד לכל אורך הקרב וחילק הוראות לשגיא.

ומה עשה יריבו חברו של מוקי,

סעיד מולאי? האיראני, שעבר לייצג את מונגוליה, הודח עוד קודם לכן בשמינית הגמר אחרי שהפסיד ליריב

גאורגי, שנוצח אחר כך על ידי מוקי בבית הניחומים. מי שצפה בקרב, הבין שטרם הבשילה העת מבחינת הגולה האיראני להתחרות ביריב ישראלי. איזה סיפור טרגי.

במשקל עד 73 ק"ג, טוהר בוטבול הודח כבר בסיבוב השני. אצל הנ שים, גילי שריר (עד 63 ק"ג) הפסי דה בקרב הראשון שלה. היום, ביומה האחרון של התחרות, ייכנסו למעגל התחרויות פיטר פלצ'יק, אורי ששון ולי קוכמן. הציפייה היא למדליה אחת מבין שלושת המתמודדים. פלצ'יק (עד 100 ק"ג) עלה אוטומטית לסי בוב השני בשל היותו מדורג במקום הראשון בעולם, אורי ששון ולי קו כמן זכו להגרלות לא קלות לקרבות הפתיחה שלהם.

 ?? צילום: איגוד הג'ודו ?? מוקי, סמדג'ה ומדליית הארד בדוחא
צילום: איגוד הג'ודו מוקי, סמדג'ה ומדליית הארד בדוחא

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel