Israel Hayom

תעלומת מותו של הרופא הנערץ

טרם התבררו נסיבות מותו של ד"ר הרלב, אשר נמצא ירוי ביער להב ● משפחתו ומכריו נפרדו ממנו בדמעות: "מלח הארץ"

- שלומי דיאז אפרת פורשר, גדי גולן ולילך שובל

השכול היכה בפעם השלישית: בחלקה הצבאית של בית הע למין בכפר סבא הובא אמש למנוחות סא"ל )מיל'( ד"ר אבי הרלב ,(50) מנהל יחידת ההפריה החוץ גופית בבית החולים ברזילי באשקלון. גופתו נמ צאה ירויה ביער להב. נסיבות מותו בשלב זה, עדיין אינן ברורות.

הרלב, תושב סנסנה שבדרום הר חב רון, היה אישיות מוכרת באזור. שלשום בערב חזר מיום מילואים בחטיבה ,7 ובו בין היתר קבע עם המח"ט כי ימשיך לשרת בחטיבה אף שהגיע לגיל הפטור משירות. על רקע זה נערכה לו הלוויה צבאית. אלמנתו שלומית היא אחותו של אל"מ דרור ויינברג ז"ל, מפקד חטיבת חברון שנהרג בהתקפה על ציר המת פללים בחברון בתקופת האינתיפאדה השנייה. אח נוסף, שי ויינברג, שהיה

קצין בולט באמ"ן, נפטר מסרטן.

הרלב נטמן ליד השניים, שהיו לו למעשה כאחים חורגים. בשל הנסי בות הטרגיות השתתפו בלוויה מאות בני אדם, תוך הקפדה על ריחוק חברתי. משתתפים בלוויה אמרו ל"ישראל היום" כי "האירוע בלתי נתפס בקנה מידה של איוב. אבי היה אדם מבריק, טוב לב וצ

נוע. אי אפשר להאמין שכעת הוא מצטרף לדרור ולשי, שא ליהם היה כה קרוב. פעם שלי שית שהמוות מכה במשפחה, שכל כולה מסירות לעם".

ד"ר הרלב השאיר אחיו אישה, חמישה ילדים, נכדים, הורים ואח. בתו מוריה ספדה לו בהלוויה: "אבא שלי, הגיבור. זכינו למעט מדי ממך. כמה חסד, כמה טוב. כמה היית מסור לעבו דה. עזרת לקדוש ברוך הוא להוריד נש מות לעולם, שעכשיו רוצה אותך איתו. אתה אור גדול, נמשיך את האור הזה".

מפקד חטיבה 7 ספד אף הוא להרלב: "זכיתי להכיר אדם מלח הארץ שמצליח לשלב משפחה למופת, קריירה מפוארת כמנהל מחלקה שיוצרת חיים ושירות מילואים פעיל בחטיבה".

ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי אמר: "אבי איש משכמו ומעלה, איש משפחה, בעל, אב וסב מסור, דמות מו ערכת בקרב אלפי המטופלים שאת כולו הקדיש למענם". דמרי הדגיש כי אין לשלול את האפשרות שהרלב נהרג בפ עולה חבלנית או פלילית. הוא ציין כי בזירה נמצאו תרמילים וכי הרלב הת קשר לאשתו בדרכו הביתה ואמר לה כי יגיע בעוד זמן קצר.

חקירה במצ"ח ובמשטרה

בתגובה למותו של סא"ל )מיל'( ד"ר אבי הרלב מסרו בדובר צה"ל: "נפתחה חקירת משטרת ישראל ומצ"ח".

האירוע בחקירה, אך ההע רכה הראשונית היא שמדובר בהתאבדות. "בתום בדיקות מקיפות שביצעה המשטרה, יחד עם גורמי ביטחון אח רים, מותו לא נבע כתוצאה מאירוע פלילי או פיגוע לאומני", כך העריך גורם משטרתי.

ד"ר הרלב מונה לפני כשנה וחצי למ נהל יחידת ה IVF בבית החולים בר זילי באשקלון, ולפני כן שימש כרופא בכיר ביחידה לפוריות והפריה חוץ גו פית בבית החולים סורוקה.

ד"ר הרלב נמנה עם סגל הפקולטה למדעי הבריאות כמרצה בכיר. מבית החולים ברזילי נמסר: "ד"ר אבי הרלב התבלט כאדם אהוב עם לב רחב ואישיות כובשת, הוא נכנס ללב של כל מי שהכיר אותו - צוות ומטופלות כאחד".

 ?? צילום: מתוך יוטיוב ?? סופדים לרופא הרלב. "גיבור, בעל לב רחב ואישיות כובשת"
צילום: מתוך יוטיוב סופדים לרופא הרלב. "גיבור, בעל לב רחב ואישיות כובשת"
 ?? צילום: דוד אביעוז, דוברות ברזילי ?? ד"ר הרלב ז"ל. "איש משכמו ומעלה"
צילום: דוד אביעוז, דוברות ברזילי ד"ר הרלב ז"ל. "איש משכמו ומעלה"
 ??  ?? ויינברג ז"ל
ויינברג ז"ל

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel