Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

יום חמישי - 14.01.2021

גדי

אתם מנסים לנהוג בקלילות ובחיוביות. המצב עדיין עדין ודורש הסתגלות. מישהו מבני המשפחה מפתיע בגדול. אל תצפו לניסים. תכננו בצורה מדויקת את המהלכים הקרובים שלכם ובעיקר מבחינה רגשית.

דלי

אתם מודעים לעובדה שאתם צריכים לזוז קצת מן העמדות הנוקשות שלכם ולשנות הרגלים, אבל לא מתחשק לכם. אין ספק שהגיעה שעה לפעול ופשוט אי אפשר להמשיך כמו קודם. זה זמן לשינוי.

דגים

הגיע הזמן להשתחרר קצת ולא לקחת את החיים ברצינות תהומית כל כך. יפה שאתם אנשים אחראים ורוצים להצליח, אבל יש מקום גם לגלות את הילד הפנימי. הרשו לעצמכם להיות פתוחים גם לדעות אחרים.

טלה

אתם כמהים לקשר הולם, אך ממעטים לפעול לכיוון. עבודה היא ערך עליון, אבל יש הזמן פנוי לא מנוצל כהלכה. הגיע הזמן לשנות. צעדים של חומר ומעשה צריכים להיות מאוזנים על ידי צעדים במישור הרוח.

שור

אתם נתקלים בלא מעט קשיים ובמציאות נוקשה למדי. מצבים הכרוכים במבוכה ובערפול יצוצו מכמה כיוונים אפשריים. עליכם להיזהר מאנשים שמנסים לשכנע אתכם לנקוט בפעולות שאינן לרוחכם.

תאומים

לאחר שכמעט ויתרתם, שוב אתם מתלהבים ממה שנראה כמו חיזור מסתורי. לאחר ימים של בלבול הרגשות שלכם מתייצבים, ואתם מצליחים אפילו להגדיר את מה שאתם רוצים מהקשר הספציפי הזה.

סרטן

אתם מתוחים לקראת הבאות. יש תחושת שינוי, ולמרות הציפייה, קיים פחד מפני הלא ידוע. צפויים ויכוחים המלווים ברגשות אשמה וחרטה. יום לא מתאים לקבלת החלטות או ביצוע צעדים בלתי הפיכים.

אריה

מתחת לפני השטח רוחשים דברים שהגיע הזמן להוציאם לאור. החיבור אל הפנימיות קשה לכם מאוד, אולם אתם חשים את התהליכים המתחוללים, כך שממילא אי אפשר לחזור לשגרה כאילו כלום לא קורה.

בתולה

אתם עוברים תהליך של התחברות לשפע. דברים טובים קורים שמעידים על פתיחה של אפשרויות חדשות. זה טוב שאתם מתלהבים מכל הצעה שמגיעה אליכם, אבל זה הזמן למיין ולבחור את הנכון לכם.

מאזניים

היום אתם מחוברים לאהבה ולזוגיות. בנוגע לפרץ הרגשות המציף, יש לנהוג באיפוק. אולי תתאכזבו מהבחירה אם תנהגו בפזיזות. עדיף לחכות עם ענייני לב, אבל אם מתחשקת הרפתקה, לכו על זה.

עקרב

יש לכם תחושה שהחיים מחייכים אליכם בגדול. הבעיות הכלכליות נראות כמכשול שניתן להתגבר עליו. עוד אין לכם דרך ברורה להגשמת החלומות, אבל לפחות מתגבש לו כיוון הרבה יותר ברור מאשר בעבר.

קשת

תחושת בדידות מתגנבת ללב. ייתכן שאתם שוקלים את כדאיות המשך מערכת היחסים הקיימת ושואפים בסתר ליבכם לנסות משהו חדש. זהו זמן טוב לחשוב על הסבה מקצועית ולפתח תחומי עניין חדשים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel